Nokia 8250
Fra : Mark Andersen

Dato : 25-07-01 13:47

Hej NG!

I min ferie i Thailand faldt jeg over 8250'eren, som jeg bare måtte ha'!
http://www.nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/8250_main
Telefonen har selvfølgelig asiatiske sprog i den, men den kan også engelsk.
Jeg vil nu gerne have at den ku dansk også, ialfald savner jeg en DANSK
ORDBOG!

Jeg har haft ringet til både Nokia Conceptstore - Support, og til Nokia...
Conceptstore var helt umulige, de ville "ikke røre den med en ildtang".
Det eneste jeg fik ud af at det, var at hos Nokia, ville de ikke udelukke at
den kunne få europæisk software, men jeg skulle prøve at høre hos en af
deres (vistnok) 250 partnerbutikker, om de ville gøre det.

Er der nogen der selv har været i denne situiation, eller som kender et sted
hvor man kan få opdateret softwaren - hvis det overhovedet er muligt?

På forhånd tak

Mark

Fra : N. Christensen

Dato : 25-07-01 16:00

> Er der nogen der selv har været i denne situiation, eller som kender et
sted
> hvor man kan få opdateret softwaren - hvis det overhovedet er muligt?

Jeg mener at kunne huske den var oppe og vende herinde tidligere. Jeg tror
de kom til den konklusion at du måtte leve uden dansk i den desværre. Er dog
ikke 100% sikker.

Hvad måtte du slippe for den i danske kroner?

Man må sige du har fået en telefon, som ikke alle og enhver render rundt
med, og sådan lige kommer til at rende rundt med. Det er fedt :)

Fra : Mark Andersen

Dato : 25-07-01 21:28

jep.. nu efter at have surfet lidt rundt på nettet, efter oplysninger... og
et lille håb om noget dansk software =)
har jeg set et par steder hvor folk sælger dem.. bla er der lige nu en på
qxl.. og et site hvor den vistnok også kan fås
http://www.2proceed.com/dansktelefoni/

i de reviews jeg har læst, er folk lidt skuffede over den.. f.eks. at
telefonen er kommet på markedet i asien februar 2001,
og den har kun de gamle spil, snake 1 osv.. lidt trist for folk der f.eks.
tidligere har haft 3310..
hvis man vil ha alle de nye features.. ska man nok ha en 8310 istedet =]

Fra : MoDeM

Dato : 26-07-01 00:23

Men hvad gav du for den?
kunne jeg godt tænke mig af vide, syns de 4500 de på dansktelefoni tager for
den er lidt meget..

Fra : Bobby

Dato : 26-07-01 07:20

Neej da, de 1500 den koster mere end T39, er den da klart værd? NOT !

Bobby

Fra : Mark Andersen

Dato : 27-07-01 02:14

Jeg gav 15000 baht, svarende til ca. 3000 kr..

- det var dog uden garanti og boks, ellers komplet... sådan en lidt
skumleren handel (han startede på 20000)..
Men så igen.. hvad skal jeg bruge en garanti hos en lille sidegade-type
butik på den anden side af jorden. Og en boks som toldpolitiet nok ville
undre sig lidt over når jeg står bilder dem ind, at det er min egen telefon
jeg har haft med på ferie.. i boks =P