Vil ikke gemme Operatørlogo
Fra : Kim Spur

Dato : 25-07-01 13:29

Hvis jeg sender et operatørlogo til min 3210 (Tellmore) med
SmartSMS via TDM's SMSC-nummer, kommer logoet godt nok
frem til telefonen og kan ses, men når jeg vælger "Gem", forsvinder
det "ud i den blå luft".
Hvordan kan jeg gemme det så det er aktivt ?

Mvh, Kim

Fra : N. Christensen

Dato : 25-07-01 16:01

> Hvis jeg sender et operatørlogo til min 3210 (Tellmore) med
> SmartSMS via TDM's SMSC-nummer, kommer logoet godt nok
> frem til telefonen og kan ses, men når jeg vælger "Gem", forsvinder

Har du gemt den under TDC's operatørkode? Kan ikke huske den i hovedet.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-07-01 16:12

N. Christensen skrev:

>Har du gemt den under TDC's operatørkode? Kan ikke huske den i hovedet.

238-01

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Kim Spur

Dato : 25-07-01 19:52

Det var vist liige det dér med TDC....
Tak.

Hvilket telefonnummer skal man så sende til hvis det er Sonofon ?
Kan man osse bruge TDC's SMSC ?

Mvh, Kim

Fra : Allan Anonym

Dato : 25-07-01 21:16

> Hvilket telefonnummer skal man så sende til hvis det er Sonofon ?
> Kan man osse bruge TDC's SMSC ?

Det har jeg før gjort med succes.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-01 21:38

>Hvilket telefonnummer skal man så sende til hvis det er Sonofon ?
>Kan man osse bruge TDC's SMSC ?
[...]

Det kan du sagtens. Der skal du bare lave logoet til Sonofon.

Er det 238-02 ?

--
Henrik

Fra : Mark Beaumont

Dato : 25-07-01 23:18

"Henrik Koksby Hansen" <webmaster@koksby.dk> skrev
> Det kan du sagtens. Der skal du bare lave logoet til Sonofon.
> Er det 238-02 ?

Ja, Sonofon er 238-02, Telia er 238-20 og Mobilix/Orange
er 238-30.

Vh Mark

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-07-01 23:50

"Kim Spur" <kimspur@image.dk> wrote:

> [...]
>det "ud i den blå luft".
>Hvordan kan jeg gemme det så det er aktivt ?

Du skal gemme logoet med den operatør du vil have det vist med.

238-01   VIC
238-02   Sonofon
238-20   Telia
238-30   Orange