Stor pude, men hvor?
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 11-11-08 14:31

Hej.

Står og mangler en stor pude til at have i ryggen, når man sidder op i
sengen og ser TV. Den må gerne være ligeså bred som sengen (90 cm),
ca. 30 cm høj og massiv.

Har været rundt i forskellige bolighuse, men har ikke kunnet finde
noget. De har generelt kun små "pyntepuder".

Nogen der kender et bolighus (eller internetbutik), der kunne have
noget?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Max

Dato : 11-11-08 22:46

Hej Michael

> sengen og ser TV. Den må gerne være ligeså bred som sengen (90 cm),
> ca. 30 cm høj og massiv.

Nøjagtig sådan en har min kone, den er købt i IKEA.

--
Mvh Max

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 11-11-08 22:52

mbk112@hotmail.com skrev:
> Hej.

> Står og mangler en stor pude til at have i ryggen, når man sidder op i
> sengen og ser TV. Den må gerne være ligeså bred som sengen (90 cm),
> ca. 30 cm høj og massiv.

Kan du ikke lave den selv af en gammel dyne?

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Anne-Marie

Dato : 11-11-08 23:02

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Står og mangler en stor pude til at have i ryggen, når man sidder op
> sengen og ser TV. Den må gerne være ligeså bred som sengen (90 cm),
> ca. 30 cm høj og massiv.

Stof og stil sælger monteringspuder, f.eks. str. 90 x 90 - så skal man
bare selv sy et pudebetræk
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5093

--
Anne-Marie

Fra : Carsten Keller

Dato : 13-11-08 13:22

<mbk112@hotmail.com> wrote in message
[...]

----

Bolia har dem i hvert fald op til 40x70:

http://www.bolia.com/retail/category.asp?catalog_name=Furniture&category_name=Pillows&parent_category_name=Living&Expand=$2$$6$&ISOLanguage=DNK

Alternativt kan du gå på jagt efter en gammel sofapude der kan ombetrækkes,
det burde kunne gøres for små penge.

Keller