Gud fader bevar's - pølser i svøb, det h~
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 17:28

... Skal du bruge en pære til dit positionslys - en ganske almindelig
12volt 5w med glassokkel - det har de ikke ... Goshhh

ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder
tanken ;)

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-11-08 17:45

On Tue, 11 Nov 2008 17:28:00 +0100, jan_stevns wrote:

> [...]
>
>ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
>betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder

Generer dem nok ikke _så_ meget. Bare du køber cigaretterne på tanken,
så skidt med småpengene på benzinen...

Fly

Fra : Ivan Madsen

Dato : 11-11-08 18:43

On Tue, 11 Nov 2008 17:45:06 +0100, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Generer dem nok ikke _så_ meget. Bare du køber cigaretterne på tanken,
>så skidt med småpengene på benzinen...

Det er da avisen, de laver pengene på i ovennævnte transaktion.

Fra : Holten

Dato : 11-11-08 19:44

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
> betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder

Er det mig, som mangler insider-viden eller oplyser du ikke om det er Bilka
eller slagteren du skriver om ??

MVH

Holten

Fra : Ivan Madsen

Dato : 11-11-08 19:45

On Tue, 11 Nov 2008 19:43:37 +0100, "Holten" <virker@ikke.dk> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Er det mig, som mangler insider-viden eller oplyser du ikke om det er Bilka
>eller slagteren du skriver om ??

Jeg vil tro, det er det lokale supermarked med lejlighedsvist
benzinsalg, når der er plads i køen for "fransk-hot-dog" hungrende
turister )

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 19:50

"Holten" <virker@ikke.dk> skrev :

>Er det mig, som mangler insider-viden eller oplyser du ikke om det er Bilka
>eller slagteren du skriver om ??

hmmm ....... Går du over åen efter vand ?

Bageren eller slagteren har næppe pærer til positionslyset på en bil.

--
Jan_stevns

Fra : Holten

Dato : 11-11-08 20:05

> hmmm ....... Går du over åen efter vand ?

Nææ det mener jeg ikke.

> Bageren eller slagteren har næppe pærer til positionslyset på en bil.

24111111111111111111111111.,'KL ( en bengal-kat gik hen over tastaturet,
beklager)

Nææ men nu skrev du jo ikke hvor du forsøgte, men dit sted havde så heller
ikke pærerne.

MVH

Holten

Fra : KASO

Dato : 11-11-08 20:49

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> hmmm ....... Går du over åen efter vand ?
>
> Bageren eller slagteren har næppe pærer til positionslyset på en bil.

Så på det punkt er de mao. lige så gode som en tankstation til formålet?

Til gengæld har bager og tank brød - og slagter og tank pølser - men kun
tanken har begge dele samlet ét sted

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-11-08 22:08

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> "jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Så på det punkt er de mao. lige så gode som en tankstation til formålet?
>

> Til gengæld har bager og tank brød - og slagter og tank pølser - men kun
> tanken har begge dele samlet ét sted
......og kun på tanken smager alt brød ens. uanset om det er pølsehorn,
basser eller rundstykke.
Jeg har fravalgt alt det der pseudo-bager-brød for år tilbage - jeg får
simpelt hen sure opstød (nej - ikke det du læser nu ) af det.
Men de bager vel også alt sammen af den samme trylle-dej - og så er det jo
ikke underligt at alt deres "brød" giver samme bag-slag !

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : F.Syndergaard

Dato : 11-11-08 21:34

> [...]
>
> ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
> betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder

Jeg deler helt din forargelse Jan, sådan nogle amatører.
De skal bare bøvles mest muligt.
--
MVH.
Finni

Fra : Mogens

Dato : 11-11-08 21:40

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg deler helt din forargelse Jan, sådan nogle amatører.
> De skal bare bøvles mest muligt.

Det er et udtryk for tidens rytme.
Forleden fik en kollega en røffel samme sted (tankstation), fordi han købte
for meget morgenbrød. Der skulle være til alle, sagde ekspedienten

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-11-08 22:43

On Tue, 11 Nov 2008 20:40:15 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

> [...]
>Forleden fik en kollega en røffel samme sted (tankstation), fordi han købte
>for meget morgenbrød. Der skulle være til alle, sagde ekspedienten

LOL!

Måske han skulle prøve bageren næste gang.

Fly

Fra : Mogens

Dato : 11-11-08 22:46

> LOL! - Måske han skulle prøve bageren næste gang.

Du mener: Tænk, før De "tanker"

Fra : obak

Dato : 12-11-08 07:54

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Du mener: Tænk, før De "tanker"

Meget morsom, skulle står ved disel tanken!!!

Fra : Mogens

Dato : 12-11-08 18:17

"obak" <obfjernes@klatterup.dk> skrev i en meddelelse

> Meget morsom, skulle står ved disel tanken!!!

??

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-11-08 00:11

On Nov 11, 9:40 pm, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> Det er et udtryk for tidens rytme.
> Forleden fik en kollega en røffel samme sted (tankstation), fordi han købte
> for meget morgenbrød. Der skulle være til alle, sagde ekspedienten

WHAT !!!!

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Mogens

Dato : 12-11-08 18:16

> WHAT !!!!

Ja, tankpasseren flippede hetl ud over, at han ville købe lidt stort ind -
dels fordi han ikke var kendt (fast kunde) på tanken og dels, at
tankpasseren som følge af storkøbet ikke kunne betjene de faste kunder (læs
håndværkere)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-11-08 16:28

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dels fordi han ikke var kendt (fast kunde) på tanken og dels, at
> tankpasseren som følge af storkøbet ikke kunne betjene de faste kunder

Der er da heller ikke noget værre end at få nogle nye kunder ind i ens
butik - føj!

Måske man skulle lave et stunt a'la det McDonalds ind i mellem bliver udsat
for: organisere en stor flok mennesker der samtidig går ind og bestiller 4
rundstykker og en haps-dog - så kan det være at tankstationerne kan få
øjenene op for idéen om at have en kasse til brændstofsalg og andet
gammeldags benzinstation salg og en anden kasse til deres pølsevognssalg.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - vind fede gadgets!

Fra : claus b.p.

Dato : 12-11-08 10:17

> [...]
>
> ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
> betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder

Vær du glad for at de ikke havde nævnte pære. Ellers var du kommet til at
betale som for 40 prince og 2 aviser for den. (Kan huske jeg engang kom til
ved en fejl at købe en liter sprinklervæske på en tankstation!)

/Claus

Fra : kim.hermansen@gmail.~

Dato : 12-11-08 09:43

On 11 Nov., 17:28, jan_stevns wrote:
> [...]
>
> ok - jeg får da min lille private hævn - køber en avis, og 20 prince,
> betaler med en plovmand, og triller over til OK Automaten og fylder

øhhh.... jeg er ikke helt med på hvad du fabler om???
Men jeg formoder at du var på en tankstation (tidligere kaldet en
servicestation) og prøvede at købe en pære..
Du må lære at følge med tiden min ven. Den slags reparationer er for
os andre med en nyere vogn en så omfattende reparation at det kræver
en tur omkring det lokale værksted.
Det kan så godt være at når du er på udflugt med veteran vognen at du
har andre behov........ men dem kan du gruble over mens du æder en
fransk hotdog

M.v.h.
Kim

(som ikke vil nægte at der evt. kunne have indsneget sig en passende
portion sarkasme i ovenstående)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-11-08 06:22

--