Brevfletning
Fra : Ulrich_M

Dato : 11-11-08 06:06

Hej!

Jeg har en brevfletning i Word 2003, hvor der på tre linier står f.
eks. Pris, Rabat, At betale. Mit problem er, at hvis det felt i
datakilden, der rummer Rabat, er tomt, fordi der ingen rabat er,kommer
At betale til at stå ud for teksten Rabat! Jeg har kigget i Hjælp-
funktionen uden held, og jeg har forgæves forsøgt at indsætte
mellemrum før afsnitstegnet. At betale rykker alligevel op i linie 2.

Hvad gør man for at holde pladsen, selv om den er tom?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-11-08 21:14

"Ulrich_M" <ulrich.moensted@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Sætter sine tekster og flettefelter ind i en tabel, hvor linjerne er gjort
usynlige. Så er der intet der rykker sig.

Kurt

Fra : Ulrich_M

Dato : 12-11-08 02:06

On 11 Nov., 21:14, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
>
> Sætter sine tekster og flettefelter ind i en tabel, hvor linjerne er gjort
> usynlige. Så er der intet der rykker sig.

Ja, det kunne være en løsning. Jeg har fundet en løsning, der
tilfredsstiller mit behov. Det var nemlig indlejret i en tabel, og så
flettede jeg to celler sammen, så der stod tekst på alle linier, og så
lavede jeg en tabulering i cellen, så det hele kom til at passe. Men
tak for svaret