kontroller at en værdi er et tal i asp
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 11-11-08 05:46

Hej.
Jeg vil gerne kontrollere at de data jeg får fra en form et et tal
inden jeg sætter det ind i databasen. Hvcordan er det nu at man gør
det?

Chr.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-11-08 14:29

> [...]
>Jeg vil gerne kontrollere at de data jeg får fra en form et et tal
>inden jeg sætter det ind i databasen. Hvcordan er det nu at man gør

Måske det er denne llille funktion, du søger ?

IsNumeric( variabel )

Reference :
http://www.w3schools.com/VBScript/func_isnumeric.asp

:)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-11-08 14:45

On Tue, 11 Nov 2008 04:45:51 -0800 (PST), Christian Møller Nielsen

If IsNumeric(x) Then ...

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 11-11-08 23:56

On 11 Nov., 14:44, Jørn Andersen <j...@jorna.dk> wrote:

> If IsNumeric(x) Then ...

Hej Michael og Jørn.

Præcist den funktion jeg leder efter. Det er bare så længe siden jeg
har lavet noget i asp at jeg har glemt hvad funktionerne hedder.

Chr.