Harrison Ford når han er bedst
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-11-08 22:31

http://www.imdb.com/name/nm0000148/

jeg har lige ligget her og har set en stak
der er ingen tvil om HF er talentfuld - men HF skal altså have den
rigtige instruktør med sig for det køre for ham

jeg synes faktisk den bedste film til dags dato er Frantic efterfulgt
af Random Haerts ...og moskito kysten hvor den sidste er tæt på
uoprivelige på dvd ( har den dog på whs )

Bevarres Indiana Jones de er da gode men så er de ligesom også set (
af mig ) til hudløshed

men jeg synes de her roller hvor han spiller enten blød mand som den
her film hvor han er anklaget for mord ( ikke flygtningen ) og air
force one og andre steder hvor han tager en moralsk pointe , der er
ingen tvil om det er penge i det ... men jeg synes det er spild af
hans talent ...

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 11-11-08 00:46

> [...]
> force one og andre steder hvor han tager en moralsk pointe , der er
> ingen tvil om det er penge i det ... men jeg synes det er spild af

Mine favs med HF er uden tvivl :

Vidnet (en af hans bedste film)
Regarding Henry (spiller den rolle rigtig flot syntes jeg)
Flygtningen (ja den skal med da jeg igen syntes han gør det fint, dog
overskygger TLJ helt hans rolle!)

Mvh
Silver.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-11-08 01:22

On Tue, 11 Nov 2008 00:45:59 +0100, "Michael 'Silver'"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Mine favs med HF er uden tvivl :
>
>Vidnet (en af hans bedste film)

ja den er skide go

>Regarding Henry (spiller den rolle rigtig flot syntes jeg)

jaee men HF er ikke go til at spille følsom med mindre der er en
hammer go instruktør bag eller han kan gøre det på sin egen måde med
et strejf af selv eroni og jeg synes ikke han kommer til sin ret der

>Flygtningen (ja den skal med da jeg igen syntes han gør det fint, dog
>overskygger TLJ helt hans rolle!)

ja det gør og han gør det godt ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 20:53

Michael 'Silver' <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> Mine favs med HF er uden tvivl :
>
> Vidnet (en af hans bedste film

Stiller mig op i rækken af ja-sigere - og så var Flygtningen også ret
god
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Mr. D

Dato : 11-11-08 09:29

"Bo M. Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.imdb.com/name/nm0000148/
>
> jeg har lige ligget her og har set en stak
> der er ingen tvil om HF er talentfuld - men HF skal altså have den
> rigtige instruktør med sig for det køre for ham

Alle skal have en rigtig instruktør - Ikke kun HF, og alle bliver dårligere
af en dårlig instruktør.

Jeg holder mig til:
Styrke 10 fra Navarone
Star Wars filmene
Indy
Blade Runner, hvor min egen helt Rutger dog stjæler billedet

simon

Fra : Per Z

Dato : 11-11-08 12:51

Jeg mindes også Frantic som en rigtig god film.

Fra : Noone

Dato : 15-11-08 20:17

On Tue, 11 Nov 2008 12:51:19 +0100, "Per Z" <no@spam.com> wrote:

>Jeg mindes også Frantic som en rigtig god film.

Ja, og også "What lies Beneath" - dér spiller hab skidegodt...og den
film er desuden en af de bedste "klassiske" gysere i nyere tid (imo)