THansen østpå
Fra : René Løweneck

Dato : 10-11-08 07:31

Fra : Bagmanden

Dato : 10-11-08 18:07

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> Hej !
>
> Som det kan ses her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=d1M7YCuRF-M&feature=related

Nogen af øserne har jeg sq ofte set i (øst)Jylland, selv om
hyppigheden stiger stærkt jo mere vestover man kommer!

--
Bagmanden

(der synes at fordomme er en grim ting)

Fra : René Løweneck

Dato : 11-11-08 04:10

Hej !

> Nogen af øserne har jeg sq ofte set i (øst)Jylland, selv om hyppigheden
> stiger stærkt jo mere vestover man kommer!

Ja, så må han jo også have en biks ude på heden ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-08 10:07

> Hej !

> Ja, så må han jo også have en biks ude på heden ))

Han får næppe solgt mange sikringer derovre. I går gav jeg 26 kr. for en
almindelig 250V 1A glassikring hos ham :(

--
Per

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-08 10:14

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> Hej !
>
> Som det kan ses her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=d1M7YCuRF-M&feature=related

Skate board car driving:

http://www.youtube.com/watch?v=M1rJK7QRa_w&feature=related

Det gik denne gang, men næste gang ...

--
Per

Fra : René Løweneck

Dato : 13-11-08 20:49

Hej Per !

> Det gik denne gang, men næste gang ...

Sandt nok, men hvo intet vover, intet vinder ))

Fra : mugge

Dato : 13-11-08 23:10

Ligner i øvrigt en dansk numerplade....................

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-11-08 14:52

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Ligner i øvrigt en dansk numerplade....................

Som jeg slår op til at Polo 1,6 ...

--
Per

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-11-08 15:04

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Ligner i øvrigt en dansk numerplade....................

Jeg ringede til politiet. De har ikke mandskab til at slå den slags ting op
i weekenderne ... !!!!!

--
Per

Fra : Tom Jensen

Dato : 16-11-08 15:13

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Skate board car driving:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=M1rJK7QRa_w&feature=related
>
> Det gik denne gang, men næste gang ...
>

> --
> Per

hej
den er da fake ,hoppede i virkelig på den .

mvh tom jensen