14 dages returret på mobil?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-11-08 07:33

Hej gruppe.

Er blevet TDC kunde via en servicemedarbejder for TDC, skrevet via
email - fik tilsendt oprettelsesskema, blev sendt tilbage etc.
Jeg har fået produktet MaxOne hvor jeg fik lov til at købe en mobil
til den pris der står på deres hjemmeside - men uden
minimumsforbruget.

Jeg blev først TDC kunde (simkort tilsendt og taget i brug) et par
dage efter valgte jeg så hvilken telefon jeg ville have gennem email
med hende jeg havde fået tilbudet af (betalt via at hun fik mine
kreditkorts oplysninger gennem mail).

Jeg har så fået telefonen, pakket den ud og taget den i brug i cirka 1
time. Jeg fandt hurtigt ud af at mobilens headset er intet værd, og
det er lidt påkrævet for at jeg kan bruge den under arbejde. Generelt
optager den alt alt for meget baggrundsstøj, nok den dårligste mobil
jeg nogensinde har haft hvad kvaliteten af lyd angår.

Alt er pakket pænt ned igen så godt som nyt. Har nu skrevet tilbage
til hende at jeg meget gerne vil bruge mine 14 dages returret, men der
fik jeg så svar tilbage at det kunne jeg ikke.

Hvorfor? Jeg vil mene at det er et fjernsalg på lige fod med så mange
andre måder? Også selvom jeg har fået et "godt tilbud" skal jeg vel
ikke snydes for købeloven?

Er jeg gal på den?

God weekend.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-11-08 10:44

Det skal naturligvis lige nævnes at jeg vil gerne beholde
abonnementet. Det er blot selve mobilen jeg meget gerne vil returnere.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 22-11-08 00:40

"Stig Sørensen" <stig.sorensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
Det skal naturligvis lige nævnes at jeg vil gerne beholde
abonnementet. Det er blot selve mobilen jeg meget gerne vil returnere.

Du skriver at headset ikke virker. måske bare gå forbi den nærmeste TDC og
få den byttet-

Kim

Fra : Jean

Dato : 07-11-08 21:58

Stig Sørensen skrev:
> Alt er pakket pænt ned igen så godt som nyt. Har nu skrevet tilbage
> til hende at jeg meget gerne vil bruge mine 14 dages returret, men der
> fik jeg så svar tilbage at det kunne jeg ikke.

Hej Stig.

Du er tydeligvis røget ind i en medarbejder, som ikke kender reglerne/loven.

Du kan sende medarbejderen dette link:
http://privat.tdc.dk/publish.php?id=5208

Mvh Jean.