Domino
Fra : Kim2000

Dato : 09-11-08 20:55

Dem der ikke fangede TV2 Films første visning af Domino har fanxxx noget at
glæde sig til.

Det er Keira Knightley der har hovedrollen (hende fra Pirats of the
Carrabian)

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 49 er udkommet og er gratis

Fra : Jesper

Dato : 09-11-08 21:30

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> glæde sig til.
>
> Det er Keira Knightley der har hovedrollen (hende fra Pirats of the

Jeg er ikke vild med den. Det er en gang selvsmagende videoæstetik i
reklamefilmklipning og den er ufatteligt klichépræget.
Tony Scott er en meget ujævn instruktør.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : No Humor Man

Dato : 09-11-08 21:32

Kim2000 wrote:
> [...]
> glæde sig til.
>
> Det er Keira Knightley der har hovedrollen (hende fra Pirats of the

Syntes den var kedelig, så jeg slukkede.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Mads

Dato : 10-11-08 00:19

On Sun, 9 Nov 2008 20:54:55 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>glæde sig til.
>
>Det er Keira Knightley der har hovedrollen (hende fra Pirats of the

Det er da en gang amatør-teater. Ikke engang Keira gør den
film værd at bruge 5 minutter på. Spild af tid.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-08 13:35

Kim2000 wrote:
> Dem der ikke fangede TV2 Films første visning af Domino har fanxxx
> noget at glæde sig til.
>
> Det er Keira Knightley der har hovedrollen (hende fra Pirats of the
> Carrabian)

Det er en dybt elendig film og den dårligste Tony Scott film jeg har set.

Og det at han har været nødt til at kopiere sin EGEN sidste scene fra True
Romance, tror jeg vidner om, at han godt vidste at han ikke havde mange
spændende idéer til Domino.

Se Man on Fire i stedet for, hvis du vil se noget nyt og godt fra Tony Scott
(Hey - det rimede: "Nyt og godt fra Tony Scott).

--
/ Thomas

Fra : -V-

Dato : 12-11-08 06:56

On Nov 10, 1:34 pm, "Thomas M" <OMGWTF> wrote:
> Se Man on Fire i stedet for, hvis du vil se noget nyt og godt fra Tony Scott

Den har jeg haft liggende i ca. 100 år, uden at have fået den set -
indtil i sidste måned.

***Spoilerspace***

/***Spoilerspace***

Jeg kunne faktisk godt lide den, men undrede mig over hvorfor Creasy i
sidste scene ikke bare medbringer en af sine ende-bomber (indviede ved
hvad jeg snakker om) i bilen.
Bange for at de skal hævne sig på Pitas familie efterfølgende?

-V-