Airbaltic
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 09-11-08 20:09

Hej

vi skal flyve med Airbaltic. På deres hjemmeside kan man kun bestille 2
"legs", f.eks. bll-rix-baku, men ikke baku-rix-cph-aar, da det er 3 legs.
Det skal bestilles som to bookinger.

Jeg har forsøgt at kontakte dem, men de har ikke svaret på følgende:

- Hvis jeg bestiller en tur, som to bookinger, kan jeg så checke ind hele
vejen hjem? Er Airbaltic ansvarlig, hvis jeg misser sidste leg pga.
forsinkelse af første leg?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-11-08 21:55

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> wrote in

> vi skal flyve med Airbaltic. På deres hjemmeside kan man kun bestille
> 2 "legs", f.eks. bll-rix-baku, men ikke baku-rix-cph-aar, da det er 3
> legs. Det skal bestilles som to bookinger.

Problemet er sandsynligvis at der ikke er tale om en retur billet, men en
returbillet + 1 leg.

> - Hvis jeg bestiller en tur, som to bookinger, kan jeg så checke ind
> hele vejen hjem?

Det burde ikke være noget problem, hav blot alle dine bookinger med ved
check-in.

> Er Airbaltic ansvarlig, hvis jeg misser sidste leg
> pga. forsinkelse af første leg?

Det afhænger (ihvertfald) af hvilken connection der er. Jeg ville få det
bekræftet hos Air Baltic.