Tim Christensen
Fra : Steen BJ

Dato : 08-11-08 15:40

Efter lang tid er der snart nyt fra TC.
Udover et singleudslip (som er af den stille slags, der er for mange af,
på hans plader) så er hans nye album på gaden sidst på måneden - lige
til julehandelen.

Ifølge Gaffa er han også positivt indstillet overfor en gendannelse af
Dizzy

Når han rocker er han i særklasse, men hans ballader er altså for
kedelige...

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Dopedog

Dato : 08-11-08 17:22

> [...]
> Dizzy
>
> Når han rocker er han i særklasse, men hans ballader er altså for

Indeed.. Vel derfor DML skal gendannes .. Fordi han godt ved han sucks som
soloartist

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 17:34

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> wrote in message

> Indeed.. Vel derfor DML skal gendannes .. Fordi han godt ved han sucks som
> soloartist

Ikke at jeg er uenig i at DML bør gendannes, men at det andet ikke passer
behøver han vist bare at kigge på sin bankbog for at vide :)

Fra : Steen BJ

Dato : 08-11-08 23:28

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> "Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> wrote in message

> Ikke at jeg er uenig i at DML bør gendannes, men at det andet ikke passer
> behøver han vist bare at kigge på sin bankbog for at vide :)

Jeg synes faktisk han rocker bedre solo - Dizzy sagde mig aldrig rigtigt
noget. Jump The Gun er en absolut topfavorit herhjemme
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Mathias

Dato : 09-11-08 12:05

Alex Linaa skrev:
> "Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> wrote in message

> Ikke at jeg er uenig i at DML bør gendannes, men at det andet ikke passer
> behøver han vist bare at kigge på sin bankbog for at vide :)

Ud fra den logik er MGP og Kandis cremen af dansk musik

Jeg kunne godt lide bidder af Honeyburst, men den nye single er
simpelthen for kedelig. Tilgengæld synes jeg ikke at DML har ældet
særlig godt. Det har bare ikke samme glød som for 10 år siden.

Fra : Dopedog

Dato : 09-11-08 12:16

> Ikke at jeg er uenig i at DML bør gendannes, men at det andet ikke passer
> behøver han vist bare at kigge på sin bankbog for at vide :)

At noget er populært, gør det ikke godt ;)

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-08 13:36

> At noget er populært, gør det ikke godt ;)

At nogen "sucks som soloartist" opfatter jeg som at de ikke har succes.
Jeg er helt enig i at den seneste single er noget hø i mine ører, men man
kan da ikke sige at Tim C "sucks", med den umiddelbare succes han har fået
med den.
Det er samme mønster som f.esk. Madonna, hvis musik jeg personlig synes
stinker big time. Men hun er altså ern ret så succesfuld kunstner.

Fra : Steen BJ

Dato : 09-11-08 17:25

> [...]

> Det er samme mønster som f.esk. Madonna, hvis musik jeg personlig synes
> stinker big time. Men hun er altså ern ret så succesfuld kunstner.

Jeps. Om en artist er "god" er nok en individuel opfattelse - jeg er
forfalden til 70'er rock (fra AC/DC til Wreckless Eric) men mange af dem
jeg kender, synes absolut ikke det er godt
--
http://isteen.wordpress.com