stegt flæsk til 15 pers.
Fra : Quidam

Dato : 07-11-08 13:29

hejsa..
Er her en venlig sjæl eller flere der kan fortællel mig hvor meget jeg
skal bruge? Det er til en 30 års fødselsdag og folk kan godt tage
fra...

Håber nogen kan hjælpe.

mvh

Jørgen Hansen

Fra : kim rasmussen

Dato : 07-11-08 22:37

"Quidam" <CoverMeUp@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
ca 5 kilo , ca 300 gram pr snude hvis folk spiser godt.
hilsen Kim

www.lechef.dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 08-11-08 03:32

kim rasmussen <kim@lechef.dk> wrote:

> [...]
>
> Jørgen Hansen
>
> Hej
> ca 5 kilo , ca 300 gram pr snude hvis folk spiser godt.

+ kartofler, ik'?
erling

Fra : jos

Dato : 08-11-08 11:53

> + kartofler, ik'?
> erling

ellers er de da lidt fede!
du skal også lave en god [persille]sovs, smeltet smør/fedtstof og masser af
rødbeder!

finn

Fra : Max

Dato : 08-11-08 12:09

Hej

> du skal også lave en god [persille]sovs, smeltet smør/fedtstof og
> masser af rødbeder!

Og tyttebærsyltetøj.

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-08 17:41

> [...]

> Er her en venlig sjæl eller flere der kan fortællel mig hvor meget jeg
> skal bruge? Det er til en 30 års fødselsdag og folk kan godt tage

Regn med mindst 500 gram ustegt flæsk pr. person. Er der tale om voksne
mænd, napper de uden problemer 800 gram pr. person.

Jeg har i en årrække været på skitur med en flok mænd, og det magede sig
altid sådan, at jeg havde fødselsdag i dén uge, vi var afsted. Jeg kom til
at servere stegt flæsk med persillesovs første år, vi var afsted, og hang
derefter på den - så jeg har mange erfaringer med hvor meget flæsk, op til
22 mand kan spise på én gang. Min kuffert var altid voldsom overvægtig på
udturen

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.