Fragte hendes sager fra england til DK
Fra : Filip

Dato : 07-11-08 16:53

Jeg står i den situation at jeg snart skal giftes, og hun bor PT i england
med alle sine sager (fra en studielejlighed). Hvordan får men nemmest
fragtet hendes sager til dk hvis vi ser bort fra den mulighed at jeg henter
det på en stor trailer. Og hvad koster det?

Filip

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 07-11-08 19:24

Filip skrev:
> [...]
> fragtet hendes sager til dk hvis vi ser bort fra den mulighed at jeg henter
> det på en stor trailer. Og hvad koster det?

6 m3 fra Malaysia koster 25.000 kr. Det er nok lidt billigere fra England.

--
Niels

Fra : Christian Stidsen

Dato : 10-11-08 11:20

Niels P Sønderskov skrev:

> 6 m3 fra Malaysia koster 25.000 kr. Det er nok lidt billigere fra England.

Og fragtraterne er dumpet ret kraftigt på det seneste - i al fald
indenfor containertransport.
Ellers prøv at høre et speditionsfirma. Der er mange der kører
England-DK næsten dagligt.
Roland Munch, Danbor, DSV o.s.v.

M.v.h.

Christian