Gode priser på Leca-ærter omkring Aalbor~
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-08 10:50

Hej

Er der nogen der har et sted hvor man kan få en god pris på Leca-ærter
10-20 mm coatede i Aalborg-området?

Jeg har fundet en leverandør i Ikast hvor det koster 625,- pr m3 i
big-bag, men fragten gør det ikke billigere end at købe 100 l poser i
Silvan f.eks.

Jeg skal bruge 3-5 m3.

--
Gør som jeg siger – ikke som jeg gør.

Fra : søren brix

Dato : 07-11-08 14:12

"Ole Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har fundet en leverandør i Ikast hvor det koster 625,- pr m3 i
> big-bag, men fragten gør det ikke billigere end at købe 100 l poser i

hej

har du prøvet XL-byg og STARK for priser der ?? de kan godt være billigere
(især hvis du har konto der og er igang med en større ombygning....)

vh

Søren

Fra : tp

Dato : 07-11-08 15:31

> hej
>
> har du prøvet XL-byg og STARK for priser der ?? de kan godt være billigere
> (især hvis du har konto der og er igang med en større ombygning....)

hvor meget skal du bruge? Maxit i Randers bringer ud i løs vægt.
Den leverandør du har i Ikast, kan du evt selv hente. Nok er en m3 stor,
men den vejer jo ikke så meget, såee.

Mvh TP
Der selv købte 4 paller leveret fra den lokale xl til en pris LANGT under
listeprisen, blot ved at bede om en ordenligt pris.

Fra : Ole V Jensen

Dato : 07-11-08 21:22

tp <skodskod@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Der selv købte 4 paller leveret fra den lokale xl til en pris LANGT under
> listeprisen, blot ved at bede om en ordenligt pris.

Jeg skal ikke have leveret i løs vægt, da jeg skal bruge det over flere
omgange.

Jeg ved godt det ikke vejer så meget, 1 m3 vejer 220 kg, og jeg kunne
nok få plads til to sække på traileren, men det vil så kræve at jeg
bruger en feriedag på turen.

Jeg har en byggekonto ved XL, så jeg må se om de vil levere til en
billig pris.

mvh
Ole-J

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 08-11-08 16:51

Ole Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg har fundet en leverandør i Ikast hvor det koster 625,- pr m3 i
> big-bag, men fragten gør det ikke billigere end at købe 100 l poser i

Har du prøvet www.vognlæs.dk? (Skal muligvis skrives vognlaes)
Der findes flere virksomheder på nettet hvor du kan bestille sand, ral,
leca, træflis mm. omend jeg finder dem væsentlig dyrere end at bestille
det hos den nærmeste vognmand.

/Lars