Fård Måndeeeo
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-11-08 20:11

Hej

Sidder og lurer på ny familie container og undre mig over Fård Mondææo'erne
er så billige eks:

Ford Mondeo 2. 0 TDCi Ghia st. car 2004, 115 hk, fuldaut. klima,
multifunktionsrat m/fartpilot, regnsensor, sædevarme, ventilation i
forsæder, Aft. træk til 1575 kg, 4xel-ruder, el-spejle m/varme,
parkeringssensor, Sony cd/radio, alarm, fjernb. c.lås, kørecomputer,
startspærre, varme i forrude, udv. temp. måler, aut. nedblænding af
bakspejl, armlæn, bagagerumsdækken, kopholder, veloursæder, splitbagsæde,
læderrat, træindlæg, tågelygter, 6 airbags, abs, servo, hvide blink,
indfarvede kofangere, tagræling, tonede ruder, service ok, aftag. træk,
Blåmetal, km 219.000, kr 129.900 ekskl. lev.

Hvodden kan det være de er så billige, er det rygtet om rust eller holder
deres motorer ikke eller er det bare en billig bil?

Mvh

Stef

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-11-08 20:18

On Sat, 8 Nov 2008 20:10:41 +0100, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvodden kan det være de er så billige, er det rygtet om rust eller holder
>deres motorer ikke eller er det bare en billig bil?

Der er en million firmabiler af den slags eller med knap så meget
udstyr på markedet og km-tallet er i den høje ende, så derfor

Fra : Kim Kristensen

Dato : 08-11-08 12:46

On 8 Nov., 20:10, "Stefan Jacobsen" <stefw...@email.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvodden kan det være de er så billige, er det rygtet om rust eller holder
> deres motorer ikke eller er det bare en billig bil?

http://fpn.dk/motor/bil/article1505768.ece

Måske derfor.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-11-08 21:59

http://fpn.dk/motor/bil/article1505768.ece

Måske derfor.

Med venlig hilsen Kim

Ja så er det jo ikke dumt at være på udkig!

Stef

Fra : Polo

Dato : 09-11-08 09:11

Rust, rust og atter rust. Kig efter i dørbundene...

Lars.

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-08 09:54

"Polo" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Rust, rust og atter rust. Kig efter i dørbundene...

Også i 2004 modellen ?

Fra : Søren Bay

Dato : 09-11-08 10:12

Eque skrev:
> "Polo" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Også i 2004 modellen ?

Jep - men hvis du køber en "dansk" bil - laves det naturligvis gratis af
Ford! Men pas lidt på med importbiler - det er ikke sikkert Ford Danmark
vil have noget med dem at gøre!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Polo

Dato : 09-11-08 10:14

> Også i 2004 modellen ?

Mener at det var til og med 2004-modellen at der var store problemer med
rust.

Lars

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-11-08 10:12

"Polo" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Rust, rust og atter rust. Kig efter i dørbundene...

Såån er det jo med alle biler, der kører i dette gennemblødte land

Stef

Fra : Polo

Dato : 09-11-08 10:26

Såån er det jo med alle biler, der kører i dette gennemblødte land

Til en vis grænse.. I Ford'erne var der tale om en fabrikationsfejl, som
fremmede stålormenes gnaveri...

Og Ford har kulance-repareret mange Mondeoer, og gør det vel stadig..

Lars

Fra : TDN

Dato : 09-11-08 10:40

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvodden kan det være de er så billige, er det rygtet om rust eller holder
> deres motorer ikke eller er det bare en billig bil?

Her lidt om rusten:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/72F76342-716C-4552-8FBC-77707CAE557B/0/7880.pdf

Mvh
Thomas

Fra : MicJen

Dato : 09-11-08 10:51

> Her lidt om rusten:
>
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/72F76342-716C-4552-8FBC-77707CAE557B/0/7880.pdf

Men flot at FDM så sætter et billede ind af en Mercedes... tsk..tsk..

Fra : MicJen

Dato : 09-11-08 10:52

LOL

Jeg har vidst ikke fået søvnen ud af øjnene endnu...

Fra : Martin

Dato : 09-11-08 12:40

MicJen wrote:
> Men flot at FDM så sætter et billede ind af en Mercedes... tsk..tsk..

Kig nu lige efter... tsk tsk. Det er en anden artikel.

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-08 12:42

"Martin" <martinf6000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kig nu lige efter... tsk tsk. Det er en anden artikel.

Tsk tsk...manden var RET hurtig ude med
at det var øjenklatternes skyld:

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-08 10:52

FDM skriver "Ford Mondeo er genrelt fornuftigt rustbeskyttet
med udstrakt brug af galavanisering:"

Ford har anvendt en anden sealing, som ikke tørrer ind,
i Mondeo'er siden august 2002.

Så en 2004 til fornuftig pris er absolut attraktiv.