hvad slags olie anvedes til sevostyring? H~
Fra : kaz

Dato : 08-11-08 14:08

Der mangler olie i beholderen til servostyringen - en peugeot 405. Synes at
have hørt det er den samme som anvendes til automat gearkaser? Passer det?

Fra : Kim

Dato : 08-11-08 14:23

"kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i en meddelelse
> Der mangler olie i beholderen til servostyringen - en peugeot 405. Synes
> at
> have hørt det er den samme som anvendes til automat gearkaser? Passer det?

Ja...

Mvh, Kim

Fra : kaz

Dato : 08-11-08 16:17

Kim wrote:
> "kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i en meddelelse
> Ja...
>
> Mvh, Kim

Takker. Lyder godt. Er der kun een slags olie til automat gearkasser m.a.o.
kan jeg få den forkerte nede på tanken?

Fra : Kim

Dato : 08-11-08 16:25

> Takker. Lyder godt. Er der kun een slags olie til automat gearkasser
> m.a.o. kan jeg få den forkerte nede på tanken?
Som med motorolie kan man sikkert få en hulens masse forskellige
alt efter religion, men alm. standard aut.kasseolie er fin til dit formål.

Mvh, Kim

Fra : TDN

Dato : 08-11-08 17:41

"kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i meddelelsen
> [...]
> at
> have hørt det er den samme som anvendes til automat gearkaser? Passer det?

Jeg har brugt følgende fra Statoil:

Transway DX III
ATF Dexron type

Gearolie også til servostyringer