Fjernbetjening til DEFA alarm
Fra : KS

Dato : 08-11-08 11:44

Jeg er ved at kode en ny fjernbetjening hertil.

Hvor mange gang skal LED blinke når der er et NUL i PIN-koden ?

Mvh KSor

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-11-08 19:32

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at kode en ny fjernbetjening hertil.
>
> Hvor mange gang skal LED blinke når der er et NUL i PIN-koden ?
>
> Mvh KSor

Find bruger og monteringsmanual til din Defa alarm her.
http://www.defa.com/uig_a.php3?lang=5&ndid=1

Jeg kan ikke hjælpe yderligere når du ikke skriver modelnr.

Bri@n

Fra : KS

Dato : 08-11-08 22:43

Ja, men der står ikke noget om det !

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-11-08 23:44

> Ja, men der står ikke noget om det !

Hvilken model?

Bri@n

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-11-08 23:27

> Jeg er ved at kode en ny fjernbetjening hertil.
>
> Hvor mange gang skal LED blinke når der er et NUL i PIN-koden ?
>
> Mvh KSor

Nul gange ifølge deres beskrivelser i manualerne. Har dog aldrig tidligere
set nul i en pinkode på en Defa.
Hvis nul ikke virker kan du jo prøve med 10.

Er det det originale pinkodekort du har?

Mvh Niels

Fra : KS

Dato : 08-11-08 23:36

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

> Nul gange ifølge deres beskrivelser i manualerne. Har dog aldrig tidligere
> set nul i en pinkode på en Defa.
> Hvis nul ikke virker kan du jo prøve med 10.
>
> Er det det originale pinkodekort du har?

Nej, det er en afskrift af et, fra den tidligere ejer af bilen.

Jeg har prøvet med 10 gange for NUL - der virker ikke.

Jeg har nu på fornemmelsen, at batteriet i den nye ikke virker - kan det
testes på en eller anden måde ?

Mvh KSor