Håndvask, armatur og optræk til afløb
Fra : Jens

Dato : 06-11-08 23:12

Hej

Jeg har købt et DOMESTIC bademiljø (underskab og håndvask) og et dertil
hørende DOMESTIC armatur med afløbsoptræk.

Problemet er at håndvasken jo kommer til at sidde helt op af væggen og
derved kan optræk-stangen ventilen stort set ikke trækkes op da den sidder
meget skrå.

Hvordan f..... løser jeg dette problem (ud over at smide det hele i hovedet
på Silvan igen!)

Mvh

Jens

Fra : Michael

Dato : 06-11-08 23:23

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> wrote in message
> [...]
> meget skrå.
>
> Hvordan f..... løser jeg dette problem (ud over at smide det hele i

Buk stangen forsigtigt

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-11-08 08:02

> Problemet er at håndvasken jo kommer til at sidde helt op af væggen og
> derved kan optræk-stangen ventilen stort set ikke trækkes op da den sidder
> meget skrå.

Du trækker den så højt op du kan, og så justerer du "proppen" i vasken, så
den lukker til. Når du så skubber den ned, åbner den lige så fint.
Hvis du bukker den, så husk at gøre det OVER bordpladen.

Mvh Maria

Fra : SB

Dato : 08-11-08 09:42

> [...]
> den lukker til. Når du så skubber den ned, åbner den lige så fint.
> Hvis du bukker den, så husk at gøre det OVER bordpladen.

Alternativt kan du købe en ny bundventil til ca. 250 kr.
et tryk på den og den lukker, et nyt tryk og den åbner, gør selvf. at man
skal have lapperne ned i vandet for at åbne den

Søren