"Sneaky Steve strikes again!",-)
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 06-11-08 23:54

Nu har jeg endelig fået lavet clean install af Leo på mine maskiner.(Ja
jeg har familiepakken)
Men! Mit lille farverige "Big Bang Boardgames" er forsvundet!
Jeg ser nu at de har ligget fra Tigerinstallaationen og er blevet liggende
i opgraderingen til Leopard. men nu!;-( efter clean install er de der ikke
mere!
OK så tog jeg Tigerpakken og kiggede de to skiver efter. Intet at se ud
over en guk pakkeikon der installerer das ganze molevitten. Det tør jeg
ikke! Så bliver alt det nye overskrevet. De råder nemlig til at foretage
backop, så er man advaret!
Er der ikke et program der kan ekstrahere "Big Bang Board Game" fra den
Tiger skive?

--
MvH
Jens

Fra : Jon

Dato : 07-11-08 00:07

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Er der ikke et program der kan ekstrahere "Big Bang Board Game" fra den
> Tiger skive?

Pacifist burde kunne:
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12743>
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-08 05:53

> [...]

> backop, så er man advaret!
> Er der ikke et program der kan ekstrahere "Big Bang Board Game" fra den

du skal have fat i de skiver der fulgte med din maskine ... på cd2
ligger der garanteret en "aditional software" installer som kun
installerer "extra materiale"

/thomas

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 07-11-08 10:10

On Fri, 07 Nov 2008 00:06:32 +0100, Jon <see_signature@mac.com.invalid>
wrote:

> Pacifist burde kunne:
> <http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12743>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Oh! My God! Det var ligegodt et program der kan noget! Den fandt det og
smed det uden problemer på skrivebordet.
Stor tak.

--
MvH
Jens

Fra : Jon

Dato : 07-11-08 11:40

> [...]

> Oh! My God! Det var ligegodt et program der kan noget! Den fandt det og
> smed det uden problemer på skrivebordet.

Velbekomme. Det var da så lidt'!

Fra : Palle

Dato : 07-11-08 15:18

In article <1iq19q9.dbsjg9f7a2fN%see_signature@mac.com.invalid>,
see_signature@mac.com.invalid (Jon) wrote:

> For contact info, run the following in Terminal:
> echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Arhjj! Nu bliver jeg altså nødt til at spørge hvordan man
"terminaliserer" sin E-mail adresse!

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 07-11-08 11:39

On Fri, 07 Nov 2008 05:52:57 +0100, Thomas von Hassel <thomas@elements.dk>
wrote:

> du skal have fat i de skiver der fulgte med din maskine ... på cd2
> ligger der garanteret en "aditional software" installer som kun
> installerer "extra materiale"
>
> /thomas
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg kan ikke få øje på det Thomas. Måske kan du se noget på filmen?:
http://luen.dk/pacifist.m4v

--
Ha' en go' dag Thomas,- ønskes du af
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-08 11:55

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Jeg kan ikke få øje på det Thomas. Måske kan du se noget på filmen?:
> http://luen.dk/pacifist.m4v

du skal have fat i den /de grå skiver som fulgte med maskinen .. der vil
stå hhv. macbook eller imac på dem ..

/thomas

Fra : Jens\"Lyrik\" Bech

Dato : 07-11-08 16:54

Den 07.11.2008 kl. 11:55 skrev Thomas von Hassel <thomas@elements.dk>:

> du skal have fat i den /de grå skiver som fulgte med maskinen .. der vil
> stå hhv. macbook eller imac på dem ..
>
> /thomas
Det er de to første skiver jeg viser på filmen. De indeholder så vidt jeg
kan se ingen muligheder for at trække et enkelt program ud.

--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!