Dagens ord: Winter/vinter
Fra : schlafen

Dato : 02-11-08 09:16

Tak for stafetten

Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

The Bangles - Hazy shade of winter
http://www.youtube.com/watch?v=NFRx4PkXeVM

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy, Car, Cartoon,
Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control, Country, Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dansk, Dark, Daughter, Drums/trommer,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, ET, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling,
Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hippie,
Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Human, Hunt/jagt, Hurricane, Ireland,
Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Kitch / Kikset,
Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn,
Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Musical, Nashville, Natural, Navn/name, Needle, New York, Night, Nobody,
Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere, Mundharmonika, Ocean, One, Pain, Party,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat, Postman, Power, Pray, Queen,
Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service, Sex, Sick/syg,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack, Speed,
Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice,
Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Telegraph, Telephone,
Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller, Tribute,
Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, UFO, Unknown, Unplugged, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wild/vild, Window, Wine,
Winter/Vinter, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal,
Yesterday, You

Fra : Holst

Dato : 02-11-08 09:39

schlafen wrote:

> Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

Duran Duran - Winter Marches On - Live
http://www.youtube.com/watch?v=fm7ca_-1hdw

Og det er fra 12. december 1988 og ikke 1998, som der står nævnt i
teksten ved siden af.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-11-08 13:30

On Sun, 2 Nov 2008 09:16:14 +0100, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>Tak for stafetten
>
>Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

Steve Miller Band - "Winter Time"
http://www.youtube.com/watch?v=bGxVqirKQr0&fmt=18

Queen - "A Winter's Tale"
http://www.youtube.com/watch?v=7gV8dO3_glY&fmt=18

Og lad mig så prøve med noget vi ikke har så tit i "Dagens Ord", noget
klassisk:
Vivaldi - "The Four Seasons (Winter)"
http://www.youtube.com/watch?v=SDTgKjWwsIw&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 02-11-08 14:43

Hej schlafen

> Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

Hvilket fik mig til at tænke på en linie i en sang

James Taylor - You've Got A Friend
http://www.youtube.com/watch?v=7vY1peG8gHQ&feature=related

Winter, spring, summer, or fall,
All you have to do is call
And Ill be there, yeah, yeah, yeah.
Youve got a friend.

--
Mvh Max

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-11-08 14:44

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i meddelelsen
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....
>
> The Bangles - Hazy shade of winter
> http://www.youtube.com/watch?v=NFRx4PkXeVM

David Foster - Winter Games
http://www.youtube.com/watch?v=NG8hEf4EMxk
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : schlafen

Dato : 03-11-08 16:09

> David Foster - Winter Games
> http://www.youtube.com/watch?v=NG8hEf4EMxk
> --
> Mvh.
> Lars Frandsen, Bramming
> http://nordholm-frandsen.dk

den har jeg vist aldrig hørt....men var helt tosset med David Foster engang
så den får du stafetten for....

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-11-08 20:57

> den har jeg vist aldrig hørt....men var helt tosset med David Foster
> engang så den får du stafetten for....

Tak for det.
Det nye ord kommer i ny tråd.

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 02-11-08 17:35

On Sun, 2 Nov 2008 09:16:14 +0100, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>Tak for stafetten
>
>Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

-> Winter/vinter

Annie Lennox - Winter Wonderland
http://www.youtube.com/watch?v=aHZBOpxidvo

Vinterbyøster
http://www.youtube.com/watch?v=YlqzhS0CRWY

Final Fantasy VIII: "Fire In Your Heart"
About the song used in the video:
The song is called: "Fire In Your Heart;" it was the official song of
the XVII Olympic Winter games, Lillehammer in 1994. It is sung by
Sissel Kyrkjebø and can be found on her album titled: "Gift Of Love."
http://www.youtube.com/watch?v=rEa8enV9wD0

Og lige en uden for kategori:
Twisted Songs - Walking Round in Women's Underwear
http://www.youtube.com/watch?v=OlfjZpyDew8

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Max

Dato : 02-11-08 19:46

Hej schlafen

> Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

Så kan du også få en valgt på navnet

Johnny Winter - Mojo Boogie 1991
http://www.youtube.com/watch?v=CL2UY2Uq7Tk&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 02-11-08 21:29

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord ta'r forskud på den kommende tid....

Det første der faldt mig ind. -A wintersday... Det overrasker mig at den
ikke er blevet postet endnu
Simon and Garfunkel-I Am a Rock
http://www.youtube.com/watch?v=kPioSdlIERg

--