Dagens ord: Hunt/jagt
Fra : Max

Dato : 31-10-08 20:52

Hej

Et ikke særligt originalt indfald fik mig til at tænke
på jagt, så derfor dette valg.

Altså er dagens ord: Hunt/jagt

Første indslag er et gammel nummer med Elton John
fra en af hans, ifølge min mening, bedste LP'er "The Fox"

Elton John - The Fox
http://www.youtube.com/watch?v=216IkUaiGtw

og vi skal også have en pige med

Jethro Tull - Hunting Girl
http://www.youtube.com/watch?v=sPWGsHCn7N0&feature=related

og en film kan det også blive til

The Shadows - Theme from the dear hunter
http://www.youtube.com/watch?v=ERRDkUliStw

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy, Car, Cartoon,
Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control, Country,
Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dansk, Dark, Daughter, Drums/trommer,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education,
Electricity,
England, ET, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling,
Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk, Garden,
Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hippie,
Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Human, Hunt/jagt,
Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King,
Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Musical, Nashville, Natural, Navn/name,
Needle, New
York, Night, Nobody, Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere, Mundharmonika,
Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat,
Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock,
Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service,
Sex,
Sick/syg, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry,
Soundtrack,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, UFO,
Unknown,
Unplugged, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey,
Wild/vild, Window, Wine, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Year/årstal, Yesterday, You

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 31-10-08 21:12

Max wrote:

> Altså er dagens ord: Hunt/jagt

A-Ha - Hunting High and Low
http://www.youtube.com/watch?v=aIn2wiiEoeg

Fra : Holst

Dato : 31-10-08 22:24

Holst wrote:

> A-Ha - Hunting High and Low
> http://www.youtube.com/watch?v=aIn2wiiEoeg

Og

Björk - Hunter (fra Homogenic)
http://www.youtube.com/watch?v=AfwBoumNpmc

Fabelagtigt album.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-08 22:17

> Hej
>
> Et ikke særligt originalt indfald fik mig til at tænke
> på jagt, så derfor dette valg.
>
> Altså er dagens ord: Hunt/jagt

Der var engang i 80'erne en herre der kaldte sig Fish eller Mr. Fish og han
lavede et nummer der hedder "The Hunt"
Den kan jeg dog ikke finde nogen steder

"Cavatina" fra "The Deer Hunter":
http://www.youtube.com/watch?v=G7iJC0VfxX4

Dido med "Hunter":
http://www.youtube.com/watch?v=lEexvtfUHkY

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : schlafen

Dato : 01-11-08 10:27

OT - PER - jeg ved du har samme uigenkaldelige passion for Bruce som jeg -
har du set/hørt/downloaded han nye "Night with the Jersey Devil"?

www.brucespringsteen.net

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-11-08 16:25

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i meddelelsen
> OT - PER - jeg ved du har samme uigenkaldelige passion for Bruce som
> jeg - har du set/hørt/downloaded han nye "Night with the Jersey Devil"?

Hej

Jo nu har jeg hørt den
Jeg synes dog ikke lige den fanger mit øre, men måske den skal høres nogle
gange.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : schlafen

Dato : 01-11-08 10:25

Ian Hunter - Once Bitten Twice Shy
http://www.youtube.com/watch?v=JNeLAS3axKI

Reba McEntire - The Heart's a lonely hunter
http://www.youtube.com/watch?v=5iAjG6KI034

Def Leppard - Die Hard the Hunter
http://www.youtube.com/watch?v=icpRqSJvjgI

Fra : Max

Dato : 01-11-08 23:10

Hej schlafen

> Ian Hunter - Once Bitten Twice Shy

Fint at se navnet, det får du staffetten for.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-08 18:55

Max wrote:

> Et ikke særligt originalt indfald fik mig til at tænke
> på jagt, så derfor dette valg.
>
> Altså er dagens ord: Hunt/jagt

Så får I denne fra min pladesamling:

Hunters and Collectors - Holy Grail
http://www.youtube.com/watch?v=MuCoCYhJCqA

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Holst

Dato : 01-11-08 19:15

Trekroner wrote:

> Så får I denne fra min pladesamling:
>
> Hunters and Collectors - Holy Grail
> http://www.youtube.com/watch?v=MuCoCYhJCqA

Ja, Hunters and Collectors var et af Australiens store bands dengang.
Holy Grail og albummet var ganske populære i Australien dengang og nåede
endog til Europa.

Jeg fik aldrig købt Cut, men dog Holy Grail singlen, men til gengæld
syntes jeg faktisk også bedre om deres næste album, Demon Flower.

Deres forsanger er i øvrigt i familie med Crowded House!

Tror jeg vil sætte Demon Flower på. Tak for at erindre mig om et band,
der længe har samlet støv på hylden.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-08 23:04

Holst wrote:
> Tror jeg vil sætte Demon Flower på. Tak for at erindre mig om et band,
> der længe har samlet støv på hylden.

Så lidt.

Fra : Holst

Dato : 01-11-08 23:08

Trekroner wrote:

> Så lidt.

Tjah ... lad mig sige det sådan, at jeg tror, at den får lov til at stå
10 år igen på hylden og samle støv ...

Fra : Max

Dato : 01-11-08 23:35

Hej Holst

> Tjah ... lad mig sige det sådan, at jeg tror, at den får lov til at
> stå 10 år igen på hylden og samle støv ...

Det er nok med musik som med vin, det er ikke alt der bliver
bedre af at blive gemt :)

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 01-11-08 23:43

Max wrote:

> Det er nok med musik som med vin, det er ikke alt der bliver
> bedre af at blive gemt :)

Ja, indimellem er der nogle ting, der havde bedst at at være blevet
stående på hylden, så de gode minder kunne leve videre i hukommelsen.