Du gi'r mig feber - Hvem har lavet den?
Fra : Michael Jensen

Dato : 29-10-08 18:12

Hej

Min kæreste har for noget tid siden, hørt en dansk cover af "(You give me)
Fever", hvor der bliver sunget "Du gi'r mig feber"

Hun var ret sikker på at det var Daimi der sang, men det har ikke været
muligt, at finde frem til noget konkret svar. En Googling gav os heller ikke
noget svar på, hvem det ellers kunne være.

Der skulle vel ikke være nogle, der ligger inde med noget infomation omkring
dette nummer

Mvh
Michael Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-08 11:26

Hej Michael

Det er lidt af en ældre sag du er ude efter. Daimi er ganske korrekt, Så
med mindre den findes på Daimi's 40 års jubilæums cd, ved jeg ikke hvor
meget håd der er.... Ja du kan jo ønske den i DR eller noget i den retning.

Men den findes på LP'en Fænomenet Daimi... Fra 1966... Så nu ved du, hun har
ret... Men det er muligt du skal have Mylle til hjælp.... Min egen er
desværre, meget slidt.

M.V.H....Benny..

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-10-08 14:28

Hej Benny

Mange tak for svaret. Jeg må igang med at lede

Mvh Michael