Dagens ord: ET/UFO
Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-08 14:41

Jeg har længe haft lyst til at genhøre dette storslåede nummer:
JEFF WAYNE - THE WAR OF THE WORLDS - 2008 - PART ONE
http://www.youtube.com/watch?v=eyWReM986gw&feature=related

Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Brugte ord:

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy, Car, Cartoon,
Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control, Country, Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dansk, Dark, Daughter, Drums/trommer,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, ET, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling,
Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House,
Human, Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King,
Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Musical, Nashville, Natural, Navn/name,
Needle, New
York, Night, Nobody, Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere, Mundharmonika, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock,
Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service, Sex,
Sick/syg, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, UFO, Unknown,
Unplugged, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey,
Wild/vild, Window, Wine, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Year/årstal, Yesterday, You

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-08 14:50

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har længe haft lyst til at genhøre dette storslåede nummer:
> JEFF WAYNE - THE WAR OF THE WORLDS - 2008 - PART ONE
> http://www.youtube.com/watch?v=eyWReM986gw&feature=related
>
> Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Babylon Zoo med "Spaceman":
http://www.youtube.com/watch?v=t_9MI2ymN6s

Joe Dolce med "Ain't No UFO Gonna Catch My Diesel"
Kan ikke finde den på youtube, men den er (SVJH) B siden på "Shaddap You
Face" singlen:
http://www.youtube.com/watch?v=sFacWGBJ_cs

4 Non Blondes med "Spaceman":
http://www.youtube.com/watch?v=sFacWGBJ_cs

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-10-08 14:57

Per Beer Hansen skrev:

>Kan ikke finde den på youtube, men den er (SVJH) B siden på "Shaddap You
>Face" singlen:

B-siden på shaddap your face er "Ain't In No Hurry"
i stedet er det B-siden på "Reggae Matilda"
(og ja jeg så godt (SVJH) og kiggede lige i arkivet)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-08 15:02

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> B-siden på shaddap your face er "Ain't In No Hurry"
> i stedet er det B-siden på "Reggae Matilda"
> (og ja jeg så godt (SVJH) og kiggede lige i arkivet)

OK, jeg huskede så forkert
Det er også mange år siden, efterhånden, at jeg solgte min LP/single
samling.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 29-10-08 18:55

Carpenters - Calling Occupants:
http://www.youtube.com/watch?v=rZp9B_qC5-I

The Firm - Star Trekkin':
http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Max

Dato : 29-10-08 19:16

Hej Martin

> JEFF WAYNE - THE WAR OF THE WORLDS - 2008 - PART ONE

Så skal vi da også have et af de bedste numre fra den opera:

Forever Autumn - Justin Hayward
http://www.youtube.com/watch?v=hsCdlX-5UjE&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 31-10-08 16:20

> Hej Martin

> Så skal vi da også have et af de bedste numre fra den opera:
>
> Forever Autumn - Justin Hayward
> http://www.youtube.com/watch?v=hsCdlX-5UjE&feature=related

Ren fryd. Den får du stafetten for.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 31-10-08 20:10

Hej Martin

> Ren fryd. Den får du stafetten for.

Ja, Justin er er god sanger at høre på.

Jeg takker for stafetten og prøver at udtænke
noget originalt.

--
Mvh Max

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-10-08 19:53

> Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Jeg troede egentlig det var Monty Python, der var bagmænd for denne sang:
Bonzo Dog Doo Dah Band, Urban Spaceman
http://www.youtube.com/watch?v=SbLDI5lNdRQ

VH Pernille

Fra : MM

Dato : 29-10-08 23:40

> Jeg troede egentlig det var Monty Python, der var bagmænd for denne sang:
> Bonzo Dog Doo Dah Band, Urban Spaceman
> http://www.youtube.com/watch?v=SbLDI5lNdRQ

Hvis jeg ikke husker helt forkert så er det fra serien "Do Not Adjust Your
Set" - en form for forganger for Monty Python, af gengangere var der bl.a.
navne som: Eric idle, Terry Jones og Michael Palin.

~MM

Fra : Max

Dato : 29-10-08 20:11

Hej Martin

> Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Man er langt hjemmefra :)

Rolling Stones - 2000 light years from Home
http://www.youtube.com/watch?v=pIfYf7iTRyI&feature=related

David Bowie's "Space Oddity"
http://www.youtube.com/watch?v=uhSYbRiYwTY

David Bowie - Life On Mars?
http://www.youtube.com/watch?v=ueUOTImKp0k&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Mathias

Dato : 29-10-08 21:21

Martin Bak skrev:

> Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Jeg lægger ud med et nummer som også bærer titlen War of the Worlds
Det er med den, i Danmark, forholdsvist ukendte Get Cape, Wear Cape, Fly

http://www.youtube.com/watch?v=mUTLeG01Es0

Jeg fortsætter med et band som umiddelbart selv lader til at komme fra
rummet. De er for tiden igang med promovere filmen Christmas on Mars
optaget i forsangerens baghave. Har set dem live to gange og det er en
oplevelser udover det sædvanlige, man ved ikke hvad man kan forvente.
Her med en eftertænksom og livsbekræftende sang

The Flaming Lips - Do You Realize?
http://www.youtube.com/watch?v=qvdma6tCnjw

Og endelig har jeg glæden af at foreslå denne sang. Den taler vist for
sig selv

Chris De Burgh - A Spaceman Came Traveling
http://www.youtube.com/watch?v=GmZg7tvGN9o

- Mathias

Fra : MM

Dato : 30-10-08 00:28

> Derfor bliver dagens ord ET/UFO

Der er blevet lavet en video til Mercenary's "Supremacy v2.0" som er klippet
sammen af scener fra War of the Worlds, det er ret flot lavet og sang og
video passer sublimt sammen.
http://www.youtube.com/watch?v=-O-ixxD2WdM

Blue Oyster Cult - Astronomy
http://www.youtube.com/watch?v=5V7KPZtcOVQ

Joe Satriani - Surfing With The Alien
http://www.youtube.com/watch?v=e-OK7sS855M

Åbningsmelodien fra Rumrejsen 2001
http://www.youtube.com/watch?v=YkM9xZ5aass

~MM

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-10-08 01:59

> [...]

>Jeg har længe haft lyst til at genhøre dette storslåede nummer:
>JEFF WAYNE - THE WAR OF THE WORLDS - 2008 - PART ONE

Jamen så er I det da på tide at få
John Williams musik til E.T. The Extra-Terrestrial Soundtrack på banen
http://www.youtube.com/watch?v=8ER3r5nXkNc&fmt=18

Og med det emne skal John Williams også nævnes sammen med "Close
Encounters Of The Third Kind". Her med "The Conversation"
http://www.youtube.com/watch?v=mfvMqYadBXg&fmt=18

Og så skal John Williams også nævnes med "Star Wars" - "Theme Song"
http://www.youtube.com/watch?v=OSrBftHfmUI&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o