Dagens ord: Navn /name
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-10-08 11:58

Takker for stafetten.
Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Jeg lægger ud med 3 fra 1, nemlig 3 fra Bossen himself:

"Mary's Place":
http://www.youtube.com/watch?v=w2QvGXwsXRI
"Rosalita":
http://www.youtube.com/watch?v=glcPJHm0yN0
"Sandy (4th Of July)":
http://www.youtube.com/watch?v=Usb9N2czOO8

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-10-08 12:26

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
Hovsa, så glemte jeg lige de brugte ord:

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy, Car, Cartoon,
Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control, Country, Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dansk, Dark, Daughter, Drums/trommer,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House,
Human, Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King,
Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Musical, Nashville, Natural, Navn/name,
Needle, New
York, Night, Nobody, Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere, Mundharmonika, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock,
Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service, Sex,
Sick/syg, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown,
Unplugged, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey,
Wild/vild, Window, Wine, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Year/årstal, Yesterday, You

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 28-10-08 13:20

Per Beer Hansen wrote:

> Takker for stafetten.
> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

ABBA - The Name of the Game
http://www.youtube.com/watch?v=Xgn_fANQwyM

Fra : Holst

Dato : 28-10-08 23:18

Holst wrote:

> ABBA - The Name of the Game
> http://www.youtube.com/watch?v=Xgn_fANQwyM

Kom til at tænke på en anden fabelagtig svensk sang:

Roxette - I Call Your Name
http://www.youtube.com/watch?v=yAGsdYheBu4

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-10-08 15:22

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> writes:

> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Nick Cave og Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM

Nightwish - Nemo
http://www.youtube.com/watch?v=Y_1yJSTToFM

Jesus Crist Superstar
http://www.youtube.com/watch?v=9YPDXmEsQtQ

Kender du det? (Mona)
http://www.youtube.com/watch?v=uXBm9p0AF2Y

Alle sømænd er glade for piger
http://www.youtube.com/watch?v=A4D_rzVDZwo

Og så lige en god måned for tidlig: Rudolpf the Red-Nosed Reindeer
http://www.youtube.com/watch?v=55j7rLp8iIY

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Max

Dato : 28-10-08 17:07

Hej Per

> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn

Så skal vi have en hest uden navn.

America - A Horse With No Name
http://www.youtube.com/watch?v=LDL02th72u4

--
Mvh Max

Fra : MM

Dato : 28-10-08 20:37

> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Jon Bon Jovi - Janie, Don't Take Your Love to Town
http://www.youtube.com/watch?v=7V8MAfWOAwg

Pearl Jam - Jeremy
http://www.youtube.com/watch?v=JL37al3pBiQ

Vi skal da lige have endnu en med Bruce Springsteen - Janey Don't You Lose
Heart
http://www.youtube.com/watch?v=JVBIPE7M2mg

Og så er det vist lige blevet tid til lidt Roben og Knud...
Jesper Klein
http://www.youtube.com/watch?v=u9D0I-eOv6Q

Tine Pingvin
http://www.youtube.com/watch?v=L_D4ZxfSGTM

Uranhjort
http://www.youtube.com/watch?v=vGzJct0OV8M

Så får i ik' mere for den 25 øre~MM

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-10-08 08:22

> Takker for stafetten.
> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Dolly Parton - Jolene
http://www.youtube.com/watch?v=tiO3SIOOc_4

VH Pernille

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-08 12:03

> Takker for stafetten.
> Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Fab. four igen:

The Beatles - Julia
http://www.youtube.com/watch?v=5fRSnhL0V-o
The Beatles - Anna http://www.youtube.com/watch?v=e2v0rBbGx1c
The Beatles - Michelle
http://www.youtube.com/watch?v=_Xl8YtgDAKc

The Beatles - The Continuing Story of Bungalow Bill
http://www.youtube.com/watch?v=az42McP4__k
The Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da
http://www.youtube.com/watch?v=X0O7yUJBeTw
The Beatles - Rocky Raccoon
http://www.youtube.com/watch?v=i9roouIbKwU&feature=related

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-08 14:18

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> The Beatles - Michelle
> http://www.youtube.com/watch?v=_Xl8YtgDAKc

Et rigtigt dejligt nummer, det giver dig retten til at fortsætte legen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-08 14:37

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Et rigtigt dejligt nummer, det giver dig retten til at fortsætte legen.

Takker. Jeg pønser på noget...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-10-08 13:52

On Tue, 28 Oct 2008 11:58:15 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten.
>Dagens ord (som bliver sværere og sværere at finde ) er navn /name:

Mine 3 bud er:

Blondie - "Denis"
http://www.youtube.com/watch?v=SpIy6-y_wHE&fmt=18

Boston - "Amanda"