Peter Bellis datter.
Fra : -=JF=-

Dato : 27-10-08 22:07

Hej der!

En kollega påstår hårdnakket at Peter Bellis datter skulle have udgivet
en ret god pop-rock skive for et års tid eller to siden.

Nu følger jeg, for at sige det mildt, ikke voldsomt meget med i
Belli-klanens gøren og laden, men som jeg husker det fra sladderbladene
for efterhånden mange år siden, så valgte datteren showbizz fra. Mener
svagt at kunne huske noget med at hun blev mor som meget ung.

Jeg tror at kollegaen husker forkert, og at han tænker på den søn som
Michel(?) Belli udgav for et års tid siden, og at datteren slet ikke er
i branchen.

Hvad siger gruppen... Der er fredagsbasser på højkant

Mvh John

Fra : -=JF=-

Dato : 27-10-08 22:10

-=JF=- skrev:

> Jeg tror at kollegaen husker forkert, og at han tænker på den søn som
> Michel(?) Belli udgav for et års tid siden, og at datteren slet ikke er

Hæh

Jeg mente naturligvis
Jeg tror at kollegaen husker forkert, og at han tænker på den skive som
hans søn Michel(?) Belli udgav for et års tid siden, og at datteren slet
ikke er.

Fra : Per D.

Dato : 28-10-08 02:05

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg tror at kollegaen husker forkert, og at han tænker på den skive som
> hans søn Michel(?) Belli udgav for et års tid siden, og at datteren slet

Hvis du er på "fjæsbog", ku du jo spørge hende selv.

Hun hedder "Natasja Bianca Belli"

Per D.

Fra : -=JF=-

Dato : 28-10-08 19:04

Per D. skrev:

> Hvis du er på "fjæsbog", ku du jo spørge hende selv.

Næh det har aldrig fænget mig, så jeg lever i lykkelig uvidenhed om alt
det jeg går glip af

> Hun hedder "Natasja Bianca Belli"
Med så'n et navn må det da være muligt at Google om hun har lavet en cd.
Tak skal du ha'

Mvh John