Bamses Venner
Fra : Alan Kristensen

Dato : 27-10-08 22:03

Jeg har en lille stump video fra en privatfest hvor der i baggrunden
spiller en melodi med et orkester der lyder som Bamses Venner. Jeg har
skrevet ??? hvor jeg ikke rigtigt kan høre hvad der synges. Teksten er
nogenlunde sådan her:

Hver eneste mandag får jeg sådan en tur
Og hele ugen går fra fredag ??? igen
???? Nu gik termometeret itu
????? ikke flammen som det sku'
Men det gør ikke noget, for på fredag er det overstået

"Hvad gør jeg nu?
"Hvad gør jeg nu?

Den går derudad igen, når jeg er rask igen
Den går derudad igen, når jeg er rask igen

Er der nogen der ved hvad sangen hedder og orkesteret?

Hilsen
Alan Kristensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-10-08 12:22

"Alan Kristensen (slet 8FM3R)" <woodloose@8FM3Rmail.dk> skrev i en
meddelelse news:12251417650.896858702499934@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Den går derudad igen, når jeg er rask igen
> Den går derudad igen, når jeg er rask igen
>
> Er der nogen der ved hvad sangen hedder og orkesteret?

Hej Alan

Det er ganske vist Bamses Venner.... Men titlen kan jeg ikke lige komme i
tanker om.
Troede egentligt først, det var Fredag i mit blod, men det er det ikke...

Men jeg prøver at komme i tanker om det....

M.V.H....Benny..

Fra : Alan Kristensen

Dato : 29-10-08 17:46

Benny Mortensen <ingen@brugbar.inv> skrev:

> [...]
>Troede egentligt først, det var
>Fredag i mit blod, men det er det ikke...
>
>Men jeg prøver at komme i tanker om det....

Tak Benny!

Jeg venter spændt!

Hilsen
Alan