Dagens ord: Dansk
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-10-08 13:28

Hm, det blive sværere og sværere at finde på en unikt ord, men jeg prøver
med denne, som nok skulle kunne give nogen gode hit:

Dagens ord er Dansk

Jeg lægger ud med:
Danser Med Drenge - Hvor længe vil du ydmyge dig?
http://www.youtube.com/watch?v=NEbilSUOI6w

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-10-08 13:34

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy, Car, Cartoon,
Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control, Country, Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dansk, Dark, Daughter, Drums/trommer,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House,
Human, Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King,
Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Musical, Nashville, Natural, Needle, New
York, Night, Nobody, Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere, Mundharmonika, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock,
Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service, Sex,
Sick/syg, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown,
Unplugged, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey,
Wild/vild, Window, Wine, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Year/årstal, Yesterday, You

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-10-08 15:24

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> Hm, det blive sværere og sværere at finde på en unikt ord, men jeg prøver
> med denne, som nok skulle kunne give nogen gode hit:
>
> Dagens ord er Dansk

ShuBiDua med "Danmark"
Den kunne jeg dog ikke finde på youtube, så her er "Vi Elsker Vort Land" i
stedet for:
http://www.youtube.com/watch?v=zZUDj9XbmaE

Gasolin med "Det Bedste Til Mig Og Mine Venner":
http://www.youtube.com/watch?v=S6qjMw54JDA

Natasja med "Gi' Mig Danmark Tilbage":
http://www.youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-10-08 10:25

> Gasolin med "Det Bedste Til Mig Og Mine Venner":
> http://www.youtube.com/watch?v=S6qjMw54JDA

Hm, der var ikke den store opbakning til denne tråd, men du får æren af at
vælge næste ord.

VH Pernille

Fra : Martin Bak

Dato : 26-10-08 18:14

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dagens ord er Dansk
>
> Jeg lægger ud med:
> Danser Med Drenge - Hvor længe vil du ydmyge dig?

Så er det tid for en håndfuld hjemmebryg:

http://www.martinbak.dk/privat/musik/flugten.mp3

http://www.martinbak.dk/privat/musik/g%C3%A5r%20ned%20ad%20gaden.mp3

http://www.martinbak.dk/privat/musik/evolutionens%201.ste%20pris.mp3

Supplerende information:

Keys: Jesper Mejlvang
Trommer Lars Wagner
Bas Dan Rasmussen
Guitarer: Troels skovgård

Og så mig selv og nogle flere

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-10-08 18:38

On Sun, 26 Oct 2008 13:28:11 +0100, "Pernille Højgaard"
<ph@praxis.invalid> wrote:

>Hm, det blive sværere og sværere at finde på en unikt ord, men jeg prøver
>med denne, som nok skulle kunne give nogen gode hit:
>
>Dagens ord er Dansk

Jamen så skal vi da ha'
"Den Danske Sang"
http://www.youtube.com/watch?v=UhJe2B1t1-w&fmt=18