guns n roses
Fra : tina hedeman

Dato : 25-10-08 12:18

hej med jer
er der et sted jeg kan købe den nye singel med gnr. downloade den til min
mp3 afspiller.
jeg vil bare så gerne ha den

hilsen tina

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 16:12

Har du prøvet på www.tdcmusik.dk ?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : tina hedeman

Dato : 25-10-08 21:04

hej
jeg synes bare det lidt sært man ikke kan downloade den, de fleste bands
ligger da en singel ud men kan købe. eller er det bare fordi det kun er et
par dage siden den kom.???

tina

Fra : Holst

Dato : 25-10-08 21:16

tina hedeman wrote:

> jeg synes bare det lidt sært man ikke kan downloade den, de fleste bands
> ligger da en singel ud men kan købe. eller er det bare fordi det kun er et
> par dage siden den kom.???

Er den måske ikke blot udgivet som promo til radiostationerne på
nuværende tidspunkt. Singlen kommer nok snart. Hørte at albummet skulle
komme sidst i november.

Fra : isteen

Dato : 25-10-08 22:06

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Er den måske ikke blot udgivet som promo til radiostationerne på
> nuværende tidspunkt. Singlen kommer nok snart. Hørte at albummet skulle
> komme sidst i november.

28/11 - og så må Dr. Pepper ryste op med en gratis sodavand til alle
amerikanere
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Holst

Dato : 25-10-08 22:24

isteen wrote:

> 28/11 - og så må Dr. Pepper ryste op med en gratis sodavand til alle
> amerikanere

Lad os nu se det, før vi tror det. Ikke så meget de gratis sodavand, men
derimod albummet.

Så vidt jeg ved, er der tidligere blevet sat en præcis dato for
udgivelsen, og så er det alligevel ikke blevet til noget. Denne gang
virker det dog lidt mere solidt, men lad os nu se det.

Fra : isteen

Dato : 26-10-08 07:55

http://isteen.wordpress.com/2008/10/23/kinesisk-demokrati/

http://isteen.wordpress.com/2008/10/24/dr-pepper-trækker-lidt-i-land/
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 17:12

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> hej med jer
> er der et sted jeg kan købe den nye singel med gnr. downloade den til min
> [...]

Hvad er titlen?

Fra : isteen

Dato : 25-10-08 18:12

Allan Krautwald <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

> "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er titlen?

Chinese Democracy
http://www.q1043.com/pages/news/gunsnroses/
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Holst

Dato : 25-10-08 19:19

tina hedeman wrote:

> er der et sted jeg kan købe den nye singel med gnr. downloade den til min
> mp3 afspiller.
> jeg vil bare så gerne ha den

Du kan høre den, men næppe downloade den, fra deres hjemmeside:
http://www.gunsnroses.com

Fra : Brian H

Dato : 26-10-08 11:23

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan høre den, men næppe downloade den, fra deres hjemmeside:
> http://www.gunsnroses.com

Det må komme an på en prøve ;)

Fra : Holst

Dato : 26-10-08 11:50

Brian H wrote:

> Det må komme an på en prøve ;)

Ja, med lidt fiksfakserier kan det måske lade sig gøre. Men det er en
flashafspiller, så det er ikke bare at højreklikke og gem til fil.