Nogen der har handlet hos cdwow ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 09:39

Hej

Jeg har bestilt 3 CD'er hos CDwow den 15/10-2008 og har ikke modtaget dem
endnu.
Når jeg logger ind på siden og ser under min ordre, så står der bare at de
afventer forsendelse, det har der stået lige siden den 16/10.
Er der nogen af jer, som har handlet med dem og ved om det er den sædvanlige
forretningsgang, eller andet ?
Det er første gang jeg handler med dem og undrer mig over den lange
leveringstid (ift andre netbutikker), uden at høre fra dem overhovedet, men
det er måske bare mig der er for ivrig ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michel

Dato : 25-10-08 11:15

Hej Per,

> [...]
> leveringstid (ift andre netbutikker), uden at høre fra dem overhovedet,
> men det er måske bare mig der er for ivrig ?

Ja, du er for ivrig

Jeg har handlet mange gange hos dem, og nogle gange tager det lidt tid før
de sender, selv om deres begrænsede udbud ser ud til primært at være
hyldevarer. Det er i øvrigt normalt, at når først man får mail om, at en cd
er "dispatched", så går der mindst en uge, før den dukker op i postkassen.

Mvh
Michel

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 11:51

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hyldevarer. Det er i øvrigt normalt, at når først man får mail om, at en
> cd er "dispatched", så går der mindst en uge, før den dukker op i

OK, jeg er nok bare for forvent med de steder jeg plejer at handle så.
Jeg læner mig tilbage og venter lidt mere

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-10-08 13:43

Har handlet der mange gange uden større problemer. Dog skal det nævnes at
PostDanmark desværre har det med at stjæle ting fra CDWOW, vi oplvede én
gang at CDWOW måtte sende vores ordre to gange, da den første ikke kom frem.
Men du kan fint stole på CDWOW

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 16:02

"Peter Jensen" <peter1969@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> PostDanmark desværre har det med at stjæle ting fra CDWOW, vi oplvede én
> gang at CDWOW måtte sende vores ordre to gange, da den første ikke kom

Ja det er utroligt hvad post.dk kan "smide væk"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 13:07

> [...]
men
> det er måske bare mig der er for ivrig ?

Grunden til det godt kan tage lang tid er, at varerne bliver sendt fra
udlandet. Men du kan tage det helt roligt, de skal nok dukke op

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 16:01

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> Grunden til det godt kan tage lang tid er, at varerne bliver sendt fra
> udlandet. Men du kan tage det helt roligt, de skal nok dukke op

Lyder godt, jeg væbner mig med lidt tålmodighed

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Poll

Dato : 25-10-08 16:11

> [...]
> leveringstid (ift andre netbutikker), uden at høre fra dem overhovedet,
> men det er måske bare mig der er for ivrig ?

Jeg har efterhånde handlet i lang tid hos cdwow og deres service er gået en
del ned det sidste års tid.
Nyeste metallica bestilt ca 3 uger før udgivelsesdage blev sendt 1 uge efter
udgivelses dagen..
Nyeste AC/DC bestilt 5 uger før udgivlesesdagen også sendt en uge effter
udgivelsedage,
En kammi bestilte den nyeste queen før udgivelsdagen og fik en mail 3 uger
efter udgivelsdagen at de ikke kunne levere og satte pengene tilbage på han
konto.
Jeg vil da stadig handle hos dem men udkommer der noget jeg ikke har lyst
til at vente på , så vil jeg nok finde en anden butik. Jeg syntes at de
nogle gange er så billige at det værd at vente på.

Martin