Dagens ord: Pirat
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-10-08 23:46

Jeg har været hos en kammerat her i aften, og deres 2 årige søn skulle
vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

Og Nena vil også gerne være din pirat, så derfor:
Nene - "Lass Mich Dein Pirat Sein"
http://www.youtube.com/watch?v=_pBOwhMskSk&fmt=18

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday,
Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy,
Car, Cartoon, Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control,
Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Drums/trommer, Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth,
Education, Electricity, England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne,
Face, Fail, Falling, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri,
Friend, Fun, Funk, Garden, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix,
Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot,
House, Human, Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice,
Kangaroo, King, Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life,
Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk,
Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Musical,
Nashville, Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nord, Nordisk,
Nothing, Nowhere, Mundharmonika, Ocean, One, Pain, Party, Peace,
Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pirat, Postman, Power, Pray, Queen,
Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing, School, Service, Sex, Sick/syg,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer,
Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown,
Unplugged, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey,
Wild/vild, Window, Wine, Wishful, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Year/årstal, Yesterday, You

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 25-10-08 00:20

Hej Poul Erik

> vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

En søvrøver hun må vel også være med

Sebastian - Sørøver Jenny
http://www.youtube.com/watch?v=D9THB5bZH34&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-10-08 00:26

On Sat, 25 Oct 2008 01:19:54 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Poul Erik

>En søvrøver hun må vel også være med
>
>Sebastian - Sørøver Jenny
>http://www.youtube.com/watch?v=D9THB5bZH34&feature=related

Det er Nena vel også, så nu er der 2 af dem.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 25-10-08 00:38

On Sat, 25 Oct 2008 01:19:54 +0200, "Max"
> [...]

Sørøver Sally
http://www.youtube.com/watch?v=fF-gZd_bRqI
(Måske ikke verdens bedste Tube-video)

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 25-10-08 08:49

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været hos en kammerat her i aften, og deres 2 årige søn skulle
> vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

Fra The pirat movie:
I AM THE PIRATE KING!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Es1K0jNrkj4

VH Pernille

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-10-08 21:49

On Sat, 25 Oct 2008 09:48:53 +0200, "Pernille Højgaard"
<ph@praxis.invalid> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
>>
>Fra The pirat movie:
>I AM THE PIRATE KING!!!!!!
>http://www.youtube.com/watch?v=Es1K0jNrkj4
>
>VH Pernille

Jeg giver dig retten til at vælge det næste ord, for denne sang.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-10-08 11:14

> Jeg giver dig retten til at vælge det næste ord, for denne sang.

Jeg takker og vender tilbage

VH Pernille

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 09:07

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
> Jeg har været hos en kammerat her i aften, og deres 2 årige søn skulle
> vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

Sabrina med "Pirate Of Love":
http://www.youtube.com/watch?v=yVFm9POSyYQ

Space Pirates med "Ghostbusters Remix":
http://www.youtube.com/watch?v=MrPJn4gNwxU

John Mogensen med "Piraternes Sang"
Den kan jeg dog ikke finde på nettet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-08 20:44

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> writes:

> Jeg har været hos en kammerat her i aften, og deres 2 årige søn skulle
> vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

He's a Pirate fra Pirates of the Caribbean:
http://www.youtube.com/watch?v=-WEOp7m2K5I

Og så lige en gang til: A Pirate I was meant to be.
http://www.youtube.com/watch?v=1-9my0tsutw

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Andreas Eibach

Dato : 30-10-08 02:41

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:
> Jeg har været hos en kammerat her i aften, og deres 2 årige søn skulle
> vise hvilken "farlig" pirat han er, så derfor er ordet: Pirat

Thomas Dolby - Europa and the Pirate Twins, 1981

http://www.youtube.com/watch?v=hUbNzxifJTU

-ae