"Flueskræmmer" - VIRKER IKKE!
Fra : loke@no.net

Dato : 25-07-01 09:10

Nu må det være på tide at få aflivet myten om, at en plastikpose fuld
af vand, hængt op ved vindue eller dør, skulle kunne holde fluer væk.
Jeg bor et sted hvor der er masser af fluer, (ved siden af en
mødning)- og har nu gennem ca. 1 1 md. testet denne ide´, og er kommet
frem til:
DET HAR INGEN VIRKNING OVERHOVEDET!
Men den bliver jo nok lidt svær at aflive, når både Poul Thomsen og
Søren Ryge har bragt den ud gennem TV.
Men jeg har da hermed gjort mit.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-07-01 13:54

> Nu må det være på tide at få aflivet myten om, at en plastikpose fuld
> af vand, hængt op ved vindue eller dør, skulle kunne holde fluer væk.
> DET HAR INGEN VIRKNING OVERHOVEDET!

Jo, hos os har det. Men ikke når først der er mange fluer udendørs. De er
nok for sultne.

Mvh Maria

Fra : loke@no.net

Dato : 27-07-01 07:19

On Wed, 25 Jul 2001 14:54:02 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Jo, hos os har det. Men ikke når først der er mange fluer udendørs. De er
>nok for sultne.
>
>Mvh Maria

Tja - det er jo nok et eller andet med et trosspørgsmål...

Mvh Loke

Fra : Ulla

Dato : 26-07-01 17:06

> DET HAR INGEN VIRKNING OVERHOVEDET!

Hos os virker det! Godt nok kommer der fluer ind, men ikke så mange som
normalt.

Mvh Ulla

Fra : loke@no.net

Dato : 27-07-01 07:21

On Thu, 26 Jul 2001 18:05:59 +0200, "Ulla" <ullaogasger@mobilixnet.dk>
wrote:

>Hos os virker det! Godt nok kommer der fluer ind, men ikke så mange som
>normalt.
>
>Mvh Ulla

Som sagt: " Troen flytter bjerge "

Mvh Loke

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-07-01 14:38

loke@no.net skrev:

>Som sagt: " Troen flytter bjerge "

Hvordan sikrer man sig, at fluerne er troende?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : loke@no.net

Dato : 29-07-01 08:49

On Fri, 27 Jul 2001 15:38:27 +0200, Kaj Svenningsen
<newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Hvordan sikrer man sig, at fluerne er troende?
>--
>Kaj Svenningsen
>
>Behandl dig selv som du vil behandles af andre.
Tja, - du kan jo kikke om de har en glorie omkring hovedet...

Mvh. Loke

Fra : Ulla

Dato : 29-07-01 19:20

> Som sagt: " Troen flytter bjerge "

Jeg tror ikke! Jeg ved!!

Mvh Ulla

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 29-07-01 22:32

Historien fortæller, at der engang var en kolosal flueplage i Kina. Formand
Mao udsendte et dekret : " Alle kinsere skal hver dag slå 100 fluer ihjel".
Dette betød at 100.000.000.000 fluer måtte lade livet hver dag- og dette
bevirkede at flueplagen var overstået i løbet af 1 uge (beretter legende)..
så tro - hvis den følges op med handlig, er ikke så ringe enda..

Hilsen Thomas