Pata Negra - Sortfodsskinke i Kbh
Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 31-10-08 04:04

Hej

Vi skal have gæster til tapas. Vi fik for nylig rigtig sortfodsskinke
på en restaurant, og ville gerne servere det for vores gæster.

Desværre kan vi ikke finde nogen steder der sælger det, ud over dette
site:
http://www.lomos-shopping.dk/content.asp?page=visProdukt&ID=59

Men 5 kg til over kr 3.000 er måske lige i overkanten til 6 mennesker.

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe skiver af en god
jamon pata negra over nettet, eller i Kbh?

Venlig hilse

Søren

Fra : Gert Krabsen

Dato : 31-10-08 11:21

Soren.Kongstad@gmail.com skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe skiver af en god
> jamon pata negra over nettet, eller i Kbh?

Jeg ville spørge min lokale slagter, om han ikke kan skaffe det.

Og uden at kende meget til Københavns forretningsliv:
Hvad med Magasin mad&vin?

Fra : kim rasmussen

Dato : 31-10-08 11:53

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg vil tro at en af de specielslagtere der ligger på Værnedamsvej på
Frederiksberg har omtalte skinke
mvh
mcloud

Fra : Max

Dato : 31-10-08 11:20

Hej Søren

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe skiver af en god

Var det ikke en mulighed at snakke med den restaurant i besøgte ?

--
Mvh Max

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 31-10-08 07:36

On 31 Okt., 11:20, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Søren

> Var det ikke en mulighed at snakke med den restaurant i besøgte ?
>
> --
> Mvh Max

Restauranten lå i Amsterdam, så desværre ;)

Fra : Max

Dato : 03-11-08 08:28

Hej Søren

> Restauranten lå i Amsterdam, så desværre ;)

Kan de ikke sende ? :)

--
Mvh Max

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 31-10-08 07:36

On 31 Okt., 11:21, Gert Krabsen <fjernkrab...@fjernkrabsenfjern.dk>
wrote:

> Jeg ville spørge min lokale slagter, om han ikke kan skaffe det.
>
> Og uden at kende meget til Københavns forretningsliv:
> Hvad med Magasin mad&vin?

God ide, jeg må hellere tage forbi Magasin på vejen hjem i dag.

Fra : Soren.Kongstad@gmail~

Dato : 31-10-08 07:40

On 31 Okt., 11:53, "kim rasmussen" <k...@lechef.dk> wrote:

> Jeg vil tro at en af de specielslagtere der ligger på  Værnedamsvej  på
> Frederiksberg  har omtalte skinke
> mvh
> mcloud

Hmm nu har keg boet i Kbh i 16 år, men aldrig vist at der lå så mange
specialbutikker på Værnedamsvej, det kan være man skulle tage forbi
end dag, det er jo næsten på vejen til Zoo, så det kan vel aldrig
skade;)

Tak for tippet.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 31-10-08 14:46

Soren.Kongstad@gmail.com wrote:

> [...]
> specialbutikker på Værnedamsvej, det kan være man skulle tage forbi
> end dag, det er jo næsten på vejen til Zoo, så det kan vel aldrig

Hvis du er til skotsk maltwhisky så stik lige indenfor i Juuls Vinhandel
når du nu er i nabolaget alligevel. Du skal ned i kælderen og så
gælder det ellers om at holde rigtig godt fast på tegnedrengen

Ebbe - der skal smage på skotsk malt i aften

Fra : N/A

Dato : 31-10-08 14:46

Fra : Esther

Dato : 31-10-08 09:09

On Oct 31, 11:03 am, Soren.Kongs...@gmail.com wrote:
> Hej
>
> Vi skal have gæster til tapas. Vi fik for nylig rigtig sortfodsskinke
> på en restaurant, og ville gerne servere det for vores gæster.

Jeg ville nok ringe og tjekke hos Løgismose og Meyers Deli. Men ellers
er her Gastros liste over specialbutikker, den er under alle
omstændigheder god at ha'.

http://www.gastro.dk/index.php?mod=main&top=2&parent=2&id=28

Bladet (Gastro) er i øvrigt osse ret underholdende, muligvis fordi
målgruppen er mænd. Det er i hvert helt renset for pussenusse køkkener
og irriterende artikler om at spise fedtfattig og sundt og fiberrigt :-

Hilsen Esther