Inspiration: Sandwich med sprøde skiver af~
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 30-10-08 12:00

Kære gruppe!

Suppegrydeeksperimentet spøger stadig. I sidste uge lavede jeg en
omgang, der lå tættere opad Edelvangs Mammas sugogryde -- denne gang
med selleri & tomat. Kødudskæringerne var oksekraftben, oskeskank &
oksetværreb (som jeg fik for en slik i Føtex) -- sådan nogle kødtilbud
er svære at stå for, selv om min kæreste af og til kigger undrende på
mig, når jeg smider indkøbsresultaterne på bordet. Og jeg medgiver, at
det kan se lidt voldsomt ud. Men det er førstedagens arbejdsindsats
værd!

Sandwich med tomatkogt oksetværreb stegt sprødt i okse- og andefedt og
lagt i grillet brød med hjemmerørt cremefraichedresssing, tomat,
sprøde salter og dijonnaise:

http://bergholt.net/sandwich_oksetvaerreb.html

---
Mvh.