Re: Kammuslinger i Århus
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-10-08 10:35

benneweis <Benneweis@gmail.com> on tirsdag 21. oktober 2008 at 23:10 +0100
wrote:
>Men har ledt forgæves efter nogle lignende her i Århus. Er der nogen
>der ved hvor jeg kan få fat i dem?

Du får lige et link med
http://www.hf-aarhus.dk/produkter.htm

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jørgen Hjorth

Dato : 07-11-08 22:47

Elsker kammuslinger tilberedt på mange forskellige måder

Fik for mange år siden kammuslinger på Færøerne fanget af den lokale
supertrawler
i Barentshavet, De var 'selvfølgelig' frosset, men HELT friske. En
delikatesse
at tilberede som hverken ham eller hans hustru kendte, men de smagte
himmelsk.
Mange tanker tilbage til Klaksvig og 'Hanus'.

Jørgen

P.S. Jeg tror ikke på de kan købes fiske i Danmark...