Nazihader gør 5 til 22 - og ½mio til 6 mio~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 02:37

Nazihader gør 5 til 22 - og ½mio til 6 mio.
Når man hader de svage fx efterkrigsnazierne, så digter man deres ondskab
større end hvad sandt er
Måske BoM har læst at den omringede Citronen kort før sin død sårede 17
tyskere og dræbte 5, og derved i travlhed digter, at han dræbte 22
- så er det helt som når følgende bedrag - 6 mio klassikeren - får ham til
at ønske USA's udslettelse af folkekære Mao m.m

"Der var 6½ lejrankomster = 6½ gange kz-start og ½ mio overlevende ved
kz-slut dvs 6 mio er gasset". Se separat trådstart om dette klassiske
ErasmusMontanus bedrag

Opfindsomt nazihad: 6-mio klassikeren
Antag at Hitler havde 1 mio jøder i arbejdslejre 1933-45, og den dygtigste ½
mio blev flyttet 10 gange i snit til ny specialer, men de mindst duelige ½
mio kun 3 gange i snit.
Antal lejr-ankomster er da 5 for de dygtigste og 1½ for de andre og hvis
½ mio dør af naturlig infektionssygdom , og al forsvinden forklares ved
gasning, så bekræftes "6 mio dræbte myten" af, at der ankom 5+1½=6½ fanger
og der var ½ overlevende , dvs 6 mio er forsvundet.

" Kendsgerningner er stædige størrelser, men statistik er mere eftergivende
Laurence J. Peter + Mark Twain
" Med statistik kan man bevise alt - også det modsatte. James Callaghan
" Sandheden gør ikke så megen Gavn i Verden, som dens Skin gør Skade. La
Rochefouceauld
" Statistik er en stor løgn, der består af lutter små sandheder. Lionel
Strachey
" Statistik kan ikke erstatte dømmekraft. The doctor treats the patient
while nature cures the disease. Voltaire
" Man kan kun have tiltro til en statistik, når man selv har forfalsket den.
Winston Churchill
Facts are stubborn, statistics are pliabble. Watt.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-08 13:25

On Sun, 2 Nov 2008 02:37:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

jeg skal ikke kunne udlukke dit indlæg høre hjemme et eller andet sted
det kan måske virker under bagatel grænsen at se på :

http://www.usenet.dk/fundats/dk.kultur.film
"3. Fundats:
Et forum, hvor man kan udveksle meninger og stille spørgsmål om film
og relaterede emner."

Når tanken frie himmel flugt - spreder sine vinger - men man skal nu
være svært debil for at se dit indlæg egentligt ikke har noget med
nærværende forum at gøre ...

men lad mig dog svare og sætte xfut

>Nazihader gør 5 til 22 - og ½mio til 6 mio.
>Når man hader de svage fx efterkrigsnazierne, så digter man deres ondskab
>større end hvad sandt er

Hvad er sandt ?

>Måske BoM har læst at den omringede Citronen kort før sin død sårede 17
>tyskere og dræbte 5, og derved i travlhed digter, at han dræbte 22

der stod 22 ... jeg kan ikke se problemet i det den tysk nazistiske
besætelses magt der med sin invasion have krænket Danmarks nationale
suverænitet - endeligt mødte den danske national helt - symbolet på
modstand & frihed - hvad der var en styk tanke for besætelses magten
så er der well ikke noget sært i at de kæmpede og en del faldt inden
de fik den danske national helt dræbt

> [...]
>
>"Der var 6½ lejrankomster = 6½ gange kz-start og ½ mio overlevende ved
>kz-slut dvs 6 mio er gasset". Se separat trådstart om dette klassiske

altså døde der 6 millioner

> [...]
>gasning, så bekræftes "6 mio dræbte myten" af, at der ankom 5+1½=6½ fanger
>og der var ½ overlevende , dvs 6 mio er forsvundet.

besynderligt nok så er det kun dig og lederen af Iran der benægter der
døde 6 millioner jøder ...

du snakker om nazisternes fortrineligheder men nægter at svare på at
hvis du havde levet imens de var ved magten var du blevet slået ihjel
- efter en beslutning på tiergartenstrasse Berlin i mellem 1938 - 1939
( ved ikke hvordan det staves men sådan lyder det ) om at ALLE
sindsyge og handicapede skulle udrydes - efter som du ( som jeg ) er
pensioneret p.gr sindsyge så vil det sige at vi begge ville være
blevet taget af dage ... er du mao parart til at lade dig selv udryde
for at forsvare dine holdninger ?

xfut dk.politik +

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-08 13:46

Bo M. Mogensen wrote:

> besynderligt nok så er det kun dig og lederen af Iran der benægter der
> døde 6 millioner jøder ...

Der er desværre et par stykker til, men alle i samme (mangel på)
intellektuelle vægtklasse som Bo W og Ahmedinejad.

Ignorer fjolserne!

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-08 14:59

On Sun, 2 Nov 2008 13:45:53 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Der er desværre et par stykker til, men alle i samme (mangel på)
>intellektuelle vægtklasse som Bo W og Ahmedinejad.
>
>Ignorer fjolserne!

Bume lum - nu er det ikke sådan jeg gider at side med den slags
debater og sligt rabiate skribenter hver dag - hvis folk vil være
tossede så kan de være det i mudderkastning ...

BW er temligt forudsiglig - han skriver et eller andet vederstygeligt
som folk så skal blive bragt i effekt over ( spørg mig ikke hvorfor
han gør det ) men sådan har han det nu en gang bedst ...

Når det er sagt så kender jeg BW Privat - tro det eller ej - men som
privat menneske er han faktisk en gemytelig mand - det er bare som om
hjernen sætter ud når han tænder for sin pc og begynder at taste løs

det er jo de samme pladder han har skrevet de sidste 10 - 12 år

masse mord er bare dejligt
sex med børn er ok
det er skønt at skide i sin seng
rådne æg smager dejligt
osv osv.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 17:25

"Bo M. Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> hjernen sætter ud når han tænder for sin pc og begynder at taste løs
>
> det er jo de samme pladder han har skrevet de sidste 10 - 12 år

Jeg fandt en spændende udfordring i at føre klasser til studenereksamen i
fysik og kemi og de fik 11 i snit
Men det er interessantere at prøve at gøre forståelig at grænsesøgene debat
kan være væsentligere og sandere end den gængse

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-08 02:54

On Sun, 2 Nov 2008 17:24:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Men det er interessantere at prøve at gøre forståelig at grænsesøgene debat
>kan være væsentligere og sandere end den gængse

ja hvis der ligger saglig dokumentasion bag ellers er det bare
kvæulanteri

MvH Bo M Mogensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-08 15:13

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Der er desværre et par stykker til, men alle i samme (mangel på)
> intellektuelle vægtklasse som Bo W og Ahmedinejad.

På det punkt ligner han Muhammedanien.
Og dog - disse lande har jo et "legitimt" had til staten Israel
Adolf havde jo også næsegrus beundring for muhammedanerhordernes korpsånd.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 17:27

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og dog - disse lande har jo et "legitimt" had til staten Israel
> Adolf havde jo også næsegrus beundring for muhammedanerhordernes korpsånd.

Folk der forsvarer flertalsdikaturets dogmer udstiller ofte noget
intellektuelt interessant
DET er min drivkraft

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-08 17:56

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Folk der forsvarer flertalsdikaturets dogmer udstiller ofte noget
> intellektuelt interessant
> DET er min drivkraft

Men det virker som om du tror at sandhed er insisteren.
Din mor har givet dig for få lussinger.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 01:21

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Men det virker som om du tror at sandhed er insisteren.

Jeg varierer min argumentation hver gang

> Din mor har givet dig for få lussinger.

Ikke forstået

BoMM gentager dømmesyge - intet nyt.
Jeg insisterer ikke men tilføjer noget nyt og tiltrængt
og at ingen hár facts mod mig, afslører antirevisionisternes
uvidenskabelighed

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-11-08 01:46

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg varierer min argumentation hver gang

> Ikke forstået

Vi er enige om at det er sundt at undersøge flertaldiktaturets fordomme. Men
kun hvis man har noget bedre.
If it ain't broke, don't fix it.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 01:55

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Vi er enige om at det er sundt at undersøge flertaldiktaturets fordomme.
> Men kun hvis man har noget bedre.
> If it ain't broke, don't fix it.

Holocaust-forskningen er extremt BROKE og let at fixe - ring 35861000 om
hvordan vi bedst afslutter emnet uden påstand-mod-påstand>

Hvis der havde været giftgas op ad visse mursen, kunne blå CN-rester spores

Da der ikke er spor, er gasning utænkelig

6 mio tallet er på ingenmåde sandsynliggjort vedr antal savnede

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-08 02:58

On Mon, 3 Nov 2008 01:55:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Holocaust-forskningen er extremt BROKE og let at fixe - ring 35861000 om
>hvordan vi bedst afslutter emnet uden påstand-mod-påstand>
>
>Hvis der havde været giftgas op ad visse mursen, kunne blå CN-rester spores

alle de her dokumentar film fra kz lejerene hvad går de ud på ?
hvad tror du der sker ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-11-08 18:34

> [...]

>Da der ikke er spor, er gasning utænkelig
>
>6 mio tallet er på ingenmåde sandsynliggjort vedr antal savnede

AUSCHWITZV 01
http://www.youtube.com/watch?v=oP7aC-jms4k

AUSCHWITZV 02
http://www.youtube.com/watch?v=7gappFbTtIs

AUSCHWITZV 03
http://www.youtube.com/watch?v=f5XxhdkbGBI

AUSCHWITZV 04
http://www.youtube.com/watch?v=3cBoUq2tOhM

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-08 02:56

On Mon, 3 Nov 2008 01:20:56 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jeg varierer min argumentation hver gang

dvs du er aldrig helt overbevist om noget ?

> [...]
>Jeg insisterer ikke men tilføjer noget nyt og tiltrængt
>og at ingen hár facts mod mig, afslører antirevisionisternes

Nå jo men en voksen mand der skider i sengen det er sgu da abnormt

MvH Bo M Mogensen

Fra : Isachsen

Dato : 02-11-08 17:25

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> pensioneret p.gr sindsyge så vil det sige at vi begge ville være
> blevet taget af dage ... er du mao parart til at lade dig selv udryde

Statistikk kan lett skape problemer. Jeg husker en gang på 70-tallet -
da stod det en melding i avisen. Det var en rapport fra en eller annen
vest-tysk instans, som kunne fortelle hvor mange jøder, som mottok
pensjon eller annet vederlag for å ha vært i KZ-leir. Jeg husker ikke
antallet nu, men det var mistenkelig høyt, og kunne vel saktens influere
på regnestykket.

Noen dager senere kom der en ny melding: "Noen" hadde nedlagt forbud mot
at tyskerne offentliggjorde den slags opplysninger.

Isachsen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 17:36

"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> skrev i meddelelsen
> [...]

Ingen har fantaseret om over 5 døde, men måske om 17 sårede oveni

Min bog som er officiel siger kun 5 døde og måske det er meget overdrevet

Find tysk kilde.
Danske rygter produceredes tiil de illegale blade

Husk at tyskerne havde intet motiv til at dementere vås om 5 døde eller
flere

Fra : Mr. D

Dato : 03-11-08 18:36

> Nazihader gør 5 til 22 - og ½mio til 6 mio.

Jeg er ikke helt med her. Måske er der noget, jeg har misforstået, men jeg
nu heller ikke den hurtigste knallert på havnen. Er nazihader et skældsord
eller en kompliment?

simon

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-08 02:29

On Mon, 3 Nov 2008 18:35:55 +0100, "Mr. D"
<sigri@detiparantesemail.dk> wrote:

> [...]
>nu heller ikke den hurtigste knallert på havnen. Er nazihader et skældsord

Det warmingske univers er alsidigt og fyldt med selvmodsigelser -. men
jeg tror at han går varmt ind for det nazistiske tyskland og de Nazi
støtter der var rundt omkring var nogen rigtige dejlige mennesker

jeg har 6 dvdr fra de forskelige kz lejer under / efter befrielsen har
godt nok ikke set dem endnu men købte serien fordi jeg troede det var
Øhh altså tv miniserie Holucaoust - men det var altså en pakke med
optagelser fra 6 kz lejer - men det er nu lige før jeg overveje at
ligge noget fra dem på youtupe for at høre warmings forklaring på hvad
det i grunden går ud på ... warmings kæphest var at de bestemt ikke
var nogen jøde forfølgelse / udrydelse ( nogen gange andre gange mener
han selv han er jøde ) Nå men de såre få der afgik ved døden var
forsaget af tyfus og almindeligt mismod over ikke at kunne lave mad i
sit eget køkken .... jeg kan huske vi så dem i skolen Puhh jeg have en
( meget kort periode ) da jeg var 12 - 13 år hvor jeg gik med læder
jakke og jern kors de sidste overlevede ikke usendelsen ud

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-11-08 18:32

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-08 10:44

"Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er ikke helt med her. Måske er der noget, jeg har misforstået, men jeg
> nu heller ikke den hurtigste knallert på havnen. Er nazihader et skældsord
> eller en kompliment?

Læs artiklen og ikke kun emnelinien

Selvfølgelig går jeg efer bolden - usaglig opblæsen af al

Om man er jødehader eller nazihader er et fedt - hvis had påvirker din
omgang med facts, er du kritisabel

Fra : Mr. D

Dato : 08-11-08 08:35

> "Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> skrev i meddelelsen
>>
> Om man er jødehader eller nazihader er et fedt -

Nope, det er ikke ét fedt. Begrebet jødehader dækker over had til en speciel
gruppe mennesker, nemlig jøder, mens nazihader dækker over afsky for en
politisk filosofi. Skulle det sidste dække over had til mennesker, ville det
blive til "nazisthader".

simon

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-11-08 10:11

Mr. D wrote:

> [...]
> afsky for en politisk filosofi. Skulle det sidste dække over had til
> mennesker, ville det blive til "nazisthader".

Der er vel også den væsentlige forskel, at man føders som jøde og dør som
jøde uden at kunne ændre det, mens en nazist har muligheden(!) for at blive
klogere fx gennem oplysning og holde op med at være nazist - det sidste tror
jeg dog er en utopisk tanke i Bo W's tilfælde.

Per V

--
Hvis jeg havde en tiøre for hver gang nogen siger "muslimerne" gør dit
eller dat, ville jeg være rig. Hvis jeg skulle betale en tiøre for hver

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-08 10:32

> [...]
> blive klogere fx gennem oplysning og holde op med at være nazist - det
> sidste tror jeg dog er en utopisk tanke i Bo W's tilfælde.

Man bliver aldrig nazi af at teoretisere holocaustMINIMALISTISK som jeg

Jeg har aldrig udtrykt jødekritik så jeg kan umulig være nazi

Vadmand tør ikke dialog med mig, så han kan ikke bedømme hvad jeg er.

Citronen har dræbt højst 5 tyske soldater i sin dødskamp og at BoMM gør til
22 er typisk for historieforvanskningen

Antal tyfusdøde er næppe nær 6 mio,, snarere ½ mio.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-11-08 20:08

On Sat, 8 Nov 2008 10:32:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Antal tyfusdøde er næppe nær 6 mio,, snarere ½ mio.

du snakker om noget du ikke aner en skid om
se det her :

[...]

du nægter af en eller anden grund at forholde dig til fakta her har du
film optagelser af hvad dine nazi idoler lavede i sin tid

også undre du dig over nogen synes det var en rigtig go ide at slå den
ihjel

MvH Bo M Mogensen

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-11-08 20:14

Bo M. Mogensen wrote:

> du snakker om noget du ikke aner en skid om
> se det her :

Nu må du få styr på citatteknikken - jeg vil sgu ikke lægge navn til Bo W's
hjernedøde svinerier.

Per V

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-11-08 20:57

On Sat, 8 Nov 2008 20:14:25 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nu må du få styr på citatteknikken - jeg vil sgu ikke lægge navn til Bo W's
>hjernedøde svinerier.

ja det må du da meget pardon - det var en smutter under en copy past -
jeg kan godt se det for hikke med pile anvisningerne - jeg forstår
egentligt ikke hvorfor ..

MvH Bo M Mogensen