De kære kulturberigere
Fra : Jesper

Dato : 01-11-08 10:10

Der blev rigtigt sat etnisk kolorit på Nørrebro i går aftes, som 7
bilejere der havde parkeret i nærheden af Mjølnerparken kunne glæde sig
over...

http://politiken.dk/indland/article591674.ece
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jesper

Dato : 01-11-08 10:14

> Der blev rigtigt sat etnisk kolorit på Nørrebro i går aftes, som 7
> bilejere der havde parkeret i nærheden af Mjølnerparken kunne glæde sig
> [...]

Sorry, fejlposting. Skulle have været postet i dk.politik

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-11-08 12:16

Jesper wrote:

> Sorry, fejlposting. Skulle have været postet i dk.politik

Den slags stupide hadeindlæg burde ikke postes nogen steder.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jesper

Dato : 01-11-08 13:24

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Den slags stupide hadeindlæg burde ikke postes nogen steder.
>
> Per V

Hvad er der stupidt ved det?
Hvor ser du had i det?

FUT: dk.politik

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-11-08 14:23

Jesper wrote:

> Hvad er der stupidt ved det?

Alt.

> Hvor ser du had i det?

Hvor ser du andet?

> FUT: dk.politik

Ja, fut endelig af med dit sludder. Mit liv er for kort til at argumentere
mod den slags bodegaflom.

Per V

--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 01-11-08 14:45

Per Vadmand skrev den 01-11-2008:

> Alt.

Det eneste stupide er de "nyttige idioters" lukkede øjne og det eneste
had der var til stede var det der blev brugt til at brænde bile af med.

Få dog øjene op, det pak er sandt ved at styre hele KBH med vold og
terror.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-11-08 23:19

Per Vadmand wrote:

> Den slags stupide hadeindlæg burde ikke postes nogen steder.

Her i den vestlige verden har vi *ytringsfrihed*, Per. Hvis du ikke
bryder dig om det, så flyt til Iran!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Max

Dato : 01-11-08 23:33

Hej Peter

> Her i den vestlige verden har vi *ytringsfrihed*, Per. Hvis du ikke
> bryder dig om det, så flyt til Iran!

Der er måske ikke ytringsfrihed for Per her ?

--
Mvh Max

Fra : Zeki

Dato : 02-11-08 06:51

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Her i den vestlige verden har vi *ytringsfrihed*, Per. Hvis du ikke bryder
> dig om det, så flyt til Iran!

Og du er en idiot!
Så! Nu fik jeg lige brugt MIN ytringsfrihed.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-08 10:50

Peter Knutsen wrote:

> Her i den vestlige verden har vi *ytringsfrihed*, Per. Hvis du ikke
> bryder dig om det, så flyt til Iran!

Ytringsfrihed betyder ikke kun, at idioterne har lov at ytre sig, men også
at vi andre har lov til at sige, vi ikke gider høre på dem.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-11-08 13:49

Per Vadmand wrote:

> Ytringsfrihed betyder ikke kun, at idioterne har lov at ytre sig, men også
> at vi andre har lov til at sige, vi ikke gider høre på dem.

Nu er det jo *dig* der angriber Jespers ret til at ytre sig, ikke mig
der angriber din ret til at du ytrer dig.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Erik Olsen

Dato : 02-11-08 14:18

Peter Knutsen wrote:

> Nu er det jo *dig* der angriber Jespers ret til at ytre sig, ikke mig
> der angriber din ret til at du ytrer dig.

I burde vide at "ytringsfrihed" udelukkende begrænser offentlige
myndigheders ret til at forhindre borgerne i at udtrykke sig. Det
forpligter ikke firmaer og private.

I kan fortsætte i dk.videnskab.jura hvis I mener noget med diskussionen,
og det ikke kun er et mudderslagsmål. Jeg har sat FUT dertil.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-08 14:51

Peter Knutsen wrote:

> Nu er det jo *dig* der angriber Jespers ret til at ytre sig, ikke mig
> der angriber din ret til at du ytrer dig.

Jeg har ikke på noget tidspunkt anført Jespers RET til at ytre sig. At
opfordre folk til at lade være med at dumme sig er ikke et angeb på
ytringsfriheden.

Per V

--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 02-11-08 17:19

> [...]

> ytringsfriheden.

"Den slags stupide hadeindlæg burde ikke postes nogen steder."

..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-08 17:35

Axel Hammerschmidt wrote:

> "Den slags stupide hadeindlæg burde ikke postes nogen steder."

Netop. Det har jeg min ytringsfrihed til at mene.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-08 17:56

On Sun, 2 Nov 2008 17:35:28 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Netop. Det har jeg min ytringsfrihed til at mene.
>
>Per V

selvf har vi ytingsfrihed og der findes ikke en gruppe hvor
skribenterne ikke en gang i mellem ryger i hovederne på hinaden - man
kan så diskutere hvor smerte grænsen ligger for hvad der høre til i
gruppen ( af indlæg ) hvis der er en der absolut vil svine mig til -
hvad jeg til herrens pris ikke har set i denne gruppe - men HVIS så
ville jeg sætte fut ( opfølgning til ) en anden mere relevant gruppe
typisk
ds.mudderkastning ( hvis det er noget rigtigt sludder )

da.netedikette ( Hvis det er en de ikke har en kæft skabt i livet om
hvad man bruger grupperne selv om tonen i dan egentligt ikke adskilder
sig væsentligt fra dsm )

eller
dk.snak.snik : ( hvis jeg skønner at snakken kan klares
i mindelighed )

men nu gider jeg ikke være paragraf rytter så længe jeg ikke er en del
af debaten

rent praktisk nu bruger jeg for det meste agent der trygger man
ctrl + d

de fleste bruger OE der trygger man på vis ( i sit indlæg ) vælger
vis alle brev hovede ( hvis den er dansk ) der er en linje hvor man
kan sætte opfølgning til ..

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-11-08 18:02

Per Vadmand skrev den 02-11-2008 17:35:

> Netop. Det har jeg min ytringsfrihed til at mene.

Nemlig!

Ytringsfrihed er nok en af de mest malplacerede argumenter man kan komme
med i en debat, hvor en tredje part siger, at den ene part ikke må sige,
at den anden part bør holde sin mund.

Jeg gider ikke engang gå i dybden med det juridiske. Det har en anden
skribent allerede gjort, samt ført den type debat over til
dk.videnskab.jura.

Alene konceptet ytringsfrihed giver nemlig retten til at sige hvad man
vil, men det giver ikke andre forpligtelsen at høre på det der
siges........og det skægge ved mediet usenet er netop, at når man mener,
at den anden bør holde sin kæft, så bliver man altså nød til at skrive
det.

xFUT: dk.admin.netikette

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-11-08 18:06

Jesper skrev den 01-11-2008 10:13:

> Sorry, fejlposting. Skulle have været postet i dk.politik

Closer, but no cigar, men det er du desværre alt for godt klar over

Et gammelt kinesisk ordsprog siger
---------------------
At begå en fejl er ikke dumhed.

At begå en fejl og gentage den
At begå en fejl og ikke rette den.
Det er dumhed i sin mest skræmmende form.
---------------------

xfut:dk.admin.netikette

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Esther

Dato : 01-11-08 08:04

On Nov 1, 10:13 am, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> [...]
> --
> Jesper
> A dollar in aid to the third world not spend on

Er du for dum til at finde ud at at slette dit bræk?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 01-11-08 15:20

Esther kom med følgende:

> Er du for dum...snip

Man quoter ikke signature...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Jesper

Dato : 01-11-08 15:26

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> wrote:

> Er du for dum til at finde ud at at slette dit bræk?

Jeg er ikke, mange servere er. De er sat op til at ignorere
kontrolmeddelelser, derfor bliver meddelser i praksis ikke slettet,
selvom jeg måtte sende slettemeddelse.