Billigt er det jo
Fra : Kim2000

Dato : 29-10-08 20:45

Så og købte i dag på en Q8 tank Serentiy og Riddick (3'eren) for 49,95
kroner for begge film i en 2 films boks. Man kan jo end ikke leje dem til
den pris.

mvh
Kim

Fra : JYH

Dato : 30-10-08 11:50

Kim2000 wrote:
> Så og købte i dag på en Q8 tank Serentiy og Riddick (3'eren) for 49,95
> kroner for begge film i en 2 films boks. Man kan jo end ikke leje dem
> til den pris.

Det er alt for dyrt. Filmene er ikke en krone værd.

Fra : Kim2000

Dato : 30-10-08 14:51

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Det er alt for dyrt. Filmene er ikke en krone værd.

Smag og behag, jeg har set Riddick 4-5 gange....

Fra : JYH

Dato : 30-10-08 15:51

Kim2000 wrote:

> Smag og behag, jeg har set Riddick 4-5 gange....

Nemlig - og hovedsagen er jo, at DU er glad for dit køb

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 30-10-08 17:29

> "JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Smag og behag, jeg har set Riddick 4-5 gange....

Ja Riddick fik nogle hug. Men jeg er enig med dig, jeg kan sagtens se den
flere gange, og Pitch Black er også god underholdning. Desuden er Serenity
en herlig film. Så jeg synes du gjorde et godt køb.

Fra : Mr. D

Dato : 31-10-08 19:32

"Brian Kjeldsen kjeldsen@ mail.dk>" <brauner<punktumFJERN DETTE> skrev i en
meddelelse news:4909e0ce$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja Riddick fik nogle hug. Men jeg er enig med dig, jeg kan sagtens se den
> flere gange, og Pitch Black er også god underholdning. Desuden er Serenity
> en herlig film. Så jeg synes du gjorde et godt køb.

Det samme synes jeg. To gode film, men er det ikke Riddick 2?

simon

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-08 21:01

"Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Kjeldsen kjeldsen@ mail.dk>" <brauner<punktumFJERN DETTE> skrev i
> en meddelelse news:4909e0ce$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det samme synes jeg. To gode film, men er det ikke Riddick 2?

Kommer an på om man medregner Dark Fury, ifølge bonusmaterialet på skiven,
så er Dark Fury del 2 i serien. Desværre kommer der jo nok ikke en mere
efter den sidste var skidedyr at lave og langt fra solgte billetter nok.
Det er lidt øv.

Fra : Jesper

Dato : 12-11-08 23:09

JYH <jyh@jyh.jyh> wrote:

> Det er alt for dyrt. Filmene er ikke en krone værd.

Den søde Alexa Davalos er hver en krone værd. Og resten af filmen er
fantastisk flot og underholdende, jeg har set den flere gange med stor
fornøjelse!
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Tue Sørensen

Dato : 30-10-08 18:49

On 29 Okt., 20:45, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> Så og købte i dag på en Q8 tank Serentiy

Går ud fra du mener Serenity, den fedeste SF-film siden Matrix?

> og Riddick (3'eren)

"3'eren"?? Hvad anser du så for 2'eren? Dark Fury?

Jeg kan godt lide Pitch Black, men var meget slemt skuffet over
Riddick. Dark Fury er dog ganske fed.

- Tue