Findes frasier sæson 7-11 med danske under~
Fra : b.k

Dato : 26-10-08 06:48

Jeg mangler de omtalte sæsoner men kan ikke finde dem med danske
undertekster.nogen som ved om de er udkommer med danske tekster?

Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-10-08 01:13

"b.k" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg mangler de omtalte sæsoner men kan ikke finde dem med danske
> undertekster.nogen som ved om de er udkommer med danske tekster?

På et eller andet skørt tidspunkt. De er ikke blevet frigivet til det
Europæiske marked endu. Season 7 og 8 vil ramme U.K markedet først, inden
resten af EU får lov til at sælge dem med deres undertekster incl.

Så du må væbne dig med en meget god tålmodighed, for den slags sker meget
sløvt her i EU, når det kommer til tv-serie boxe.

--
Henrik Laursen