Motorbåde udbrændt.
Fra : Harding Larsen

Dato : 27-10-08 22:25

To motorbåde er udbrændt på Kastrup Strandparks lystbådehavns
vinterplads 4 og 5.
Brandvæsenet har afsluttet slukningen og Politiet foretager
undersøgelser.
De to både stod på hver side af volden og med stævnene mod hverandre.

Mvh/Harding

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-08 23:24

Jeg vil gætte på de havde landstrøm på. - og defekte elinstallationer. Men
det er bare et gæt....

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

"Harding Larsen (slet 6IWBA)" <harding@6IWBAlarsen.tdcadsl.dk> wrote in
message news:12251431260.661116276458731@dtext.news.tele.dk...

Fra : Harding Larsen

Dato : 28-10-08 08:35

Årsagen til branden kender jeg ikke.
Landstrøm afbrydes centralt kl 18:00 og branden opstod ved 21
tiden.
Jeg vender tilbage senere om der kommer nye informationer i
løbet af dagen.

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Harding Larsen

Dato : 28-10-08 11:00

Der var ikke tilsluttet landstrøm til de to både.
Træerne på volden mellem bådene står med visne blade de er ikke
er brændt overhovedet. Der var næsten vindstille vinden fra fra
vest, altså vinkelret på de to både.
Medlemmer i KS holdt møde og opdagede høje flammer op fra
bådene. En person så 3 drenge løbe fra stedet.

Mvh/Harding

Harding Larsen <harding@3846Ilarsen.tdcadsl.dk> (slet 3846I)

Fra : Henning

Dato : 01-11-08 08:36

On 28 Oct 2008 10:00:21 GMT, Harding Larsen
<harding@9UF1Zlarsen.tdcadsl.dk> (slet 9UF1Z) wrote:

> [...]
>vest, altså vinkelret på de to både.
>Medlemmer i KS holdt møde og opdagede høje flammer op fra
>bådene. En person så 3 drenge løbe fra stedet.
Vi var nede at kigge i går aftes - et sørgelig syn Begge både er
tydeligvis brændt seperat, det ser ud til der er smidt noget brændbart
op på siden af bådenene og branden har udviklet sig derfra Helt
klart to påsatte brande

Fra : Henning

Dato : 27-10-08 23:27

On 27 Oct 2008 21:25:13 GMT, Harding Larsen
<harding@6IWBAlarsen.tdcadsl.dk> (slet 6IWBA) wrote:

> [...]
>undersøgelser.
>De to både stod på hver side af volden og med stævnene mod hverandre.

Puha, vi plejer at ligge på 5'eren, men har ikke fået båden op
endnu...

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 28-10-08 20:28

> vinterplads 4 og 5.

Hold da fest, er de SÅ organiseret at pladserne har numre ?

På vores havn, ligger man efter den båd der sidst kom op omkring den bro man
ligger på, intet system overhovedet...

Fra : Harding Larsen

Dato : 28-10-08 21:37

Alle både i havnene har et registreringsnummer påsat tæt på
stævnen.
Nummeret er bådens registreringsnummer i registreringsbasen og
det er et éntydigt nummer uanset hvor bådene placeres.
Alle broer i havnene har et registreringsgruppe nummer,
hvorunder hver vandplads her sit eget nummer.
Det samme gælder landpladser.
Det samme gælder jollepladser på land.
Hver vinterplads sit nummer og hver bådeplads har et nummer.
Det er nok nødvendigt når der skal holdes styr å næsten 1000
både, deres ejerskab og placering.

Mvh/Harding