JUL I TYSKLAND
Fra : niels.peter.moller@g~

Dato : 05-11-08 11:08

HEJ MIG OG MIN FAMILIE VIL GERNE HOLDE JUL I NORD TYSKLAND.
HAR I NOGLE GODE FORSLAG SÅ SKRIV EN MAIL TIL OS
niels.peter.moller@gmail.com
M.V.H.
FAMILIEN MØLLER

Fra : Steen F.

Dato : 05-11-08 19:22

niels.peter.moller@gmail.com wrote:
> HEJ MIG OG MIN FAMILIE VIL GERNE HOLDE JUL I NORD TYSKLAND.
> HAR I NOGLE GODE FORSLAG SÅ SKRIV EN MAIL TIL OS
> niels.peter.moller@gmail.com
> M.V.H.
> FAMILIEN MØLLER

Lübeck centrum må være noget for jule-fans. Så book et hotel med udsigt over
markedspladsen.

Fra : xs1100

Dato : 05-11-08 23:05

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Lübeck centrum må være noget for jule-fans. Så book et hotel med udsigt
> over markedspladsen.

Ja, eller Rostock det er et kæmpe julemarked, som overgår markedet i Lubeck
mange gange. Vist nok er det det største marked efter markedet i Berlin. Jeg
kan anbefale vandrehjemmet på havnen, det er et gammel passagerskib der er
lavet om til hotel og vandrehjem, ca 10 min på gåben fra julemarkedet. Pris
og morgenmad er rimelig.
Mvh
Jarl

Fra : Henderson

Dato : 06-12-08 17:28

On Wed, 5 Nov 2008 23:05:29 +0100, "xs1100" <ingen@email.invalid>
wrote:

> Jeg
> kan anbefale vandrehjemmet på havnen, det er et gammel passagerskib der er
> lavet om til hotel og vandrehjem,

Og hvad hedder det ?
Kan ikke finde det på google.

Fra : xs1100

Dato : 08-12-08 16:09

"Henderson" <d@d> skrev i en meddelelse

> Og hvad hedder det ?
> Kan ikke finde det på google.

Hej Herderson.
De har en hjemmeside og den er her:
www.jugendgaesteschiff-rostock.jugendherberge.de
Rostock kan jeg klart anbefale, da de har det fedeste store julemarked. God
tur.
Mvh
Jarl

Fra : David

Dato : 06-11-08 08:18

<niels.peter.moller@gmail.com> skrev i en meddelelse
HEJ MIG OG MIN FAMILIE VIL GERNE HOLDE JUL I NORD TYSKLAND.
HAR I NOGLE GODE FORSLAG SÅ SKRIV EN MAIL TIL OS
niels.peter.moller@gmail.com
M.V.H.
FAMILIEN MØLLER

Hvorfor råber du ?

Har din caps lock sat sig fast ?

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-11-08 16:35

On Nov 5, 10:08 am, niels.peter.mol...@gmail.com wrote:

> HEJ MIG OG MIN FAMILIE VIL GERNE HOLDE JUL I NORD TYSKLAND.
> HAR I NOGLE GODE FORSLAG SÅ SKRIV EN MAIL TIL OS
> niels.peter.mol...@gmail.com

HEJ! JEG KAN VARMT ANBEFALE LÜBECK, SOM HAR ET SMADDERHYGGELIGT
JULEMARKED. HVIS I KAN KLARE AT FÆRDES I EN KONSTANT DUNST AF GLÜHWEIN
OG ÆBLESKIVER, SÅ ER DET STEDET! HAR I BRUG FOR ET STED AT OVERNATTE,
SÅ ER "HOTEL AN DER MARIENKIRCHE" VÆRD AT PRØVE. DER ER SUPER SERVICE,
OG DET KAN SNART IKKE LIGGE MERE CENTRALT.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Hotel+an+der+Marienkirche,+L%C3%BCbeck,+Germany&sll=37.872222,-122.268403&sspn=0.146347,0..270882&g=Berkeley,+CA&ie=UTF8&ll=53.868851,10.684097&spn=0.006832,0.01693&t=h&z=16&iwloc=A

Puha ... jeg kan ikke holde ud at råbe mere. For øvrigt skal du nok
ikke regne med at få så mange emails. Hele pointen med nyhedsgrupper
er at have en åben diskussion/samtale, så andre også kan få noget ud
af det.

--
Michael Knudsen

Fra : Christiansen

Dato : 07-11-08 09:17

"Michael Knudsen" <micknudsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ikke regne med at få så mange emails. Hele pointen med nyhedsgrupper
er at have en åben diskussion/samtale, så andre også kan få noget ud

Forfærdelig råberi, kan du ikke skrive lidt langsommere da jeg ikke læser så
hurtigt.

Christiansen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 10-11-08 17:19

On Nov 7, 12:16 am, "Christiansen" <poulb...@tdcadsl.dk> wrote:

> Forfærdelig råberi, kan du ikke skrive lidt langsommere da jeg ikke læser så
> hurtigt.

Hvis du havde fulgt med i tråden, ville du forstå joken. Forfærdelig
citat-teknik!

--
Michael Knudsen