Tyrkieteksperten
Fra : Me&My

Dato : 26-10-08 14:56

Hej

Vil bare af med noget galde...

har holdt øje med tyrkieteksperten i noget tid for at se hvornår man kunne
være heldig at få en billig rejse, vi er 4 som skal afsted, til Thailand og
prisen for det hotel vi havde kig på lå på knap 36.000kr. for 4 pers. den
pris har været sådan i lang tid. Sidste søndag var jeg inde og lure om det
skulle være blevet billigere, men nej. Det var blevet meget dyrere, nu
koster det sørmer 43.000kr og så spare man endag 200kr. 200kr.??? For mig
ser det da ud til at det er 7.000kr. dyrere, hehe, de er sgu' goe'...

Vh.
Me&My

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-10-08 15:26

"Me&My" <mojito2670@yahoo.dk> writes:

> har holdt øje med tyrkieteksperten i noget tid for at se hvornår man

Hvorfor dog? TyrkietEksperten har da nogenlunde det dårligste ry
indenfor rejsebranchen. Er der nogen der har haft problemer i
forbindelse med en rejse til Thailand eller Tyrkiet, så har de sikkert
rejst med TyrkietEksperten. Jeg ville ikke røre dem med en ildtang.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 26-10-08 16:18

"Me&My" <mojito2670@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster det sørmer 43.000kr og så spare man endag 200kr. 200kr.??? For mig
> ser det da ud til at det er 7.000kr. dyrere, hehe, de er sgu' goe'...

Du har ikke tænkt på de måske har en listepris fra start af, i en periode
har det så været sløjt med salg af netop den rejse du vil have derfor er den
blevet sat meget ned, nu har de så imidlertidigt en stor efterspørgsmål på
rejsen og har valgt at sætte den op til noget nær listeprisen.

Det er lidt med udbud og efterspørgsel.

men derudover ville jeg bestemt ikke tage med tyrkiet eksperten, vælg dog et
selskab med god grobund og service

Fra : Me&My

Dato : 27-10-08 14:02

Nu drejer perioden sig om børnenes vinterferie,og der ligger priserne da
rimlig fast, for der ved rejseselskaberne da at mange rejser...

Har rejst med dem 2 gange før, og må da indrømme at skal man ikke bruge
deres guider, og er ligeglad med at få svar når man sender dem mails, og man
selv skal gøre dem opmærksom på at man skal have penge tilbage når de tager
1 dag af ens ferie, så er de da "fine" at rejse med.

Og hvorfor bliver man ved at rejse med dem? hmm...Det er vel fordi de er
billigere, (Og ja servicen er så dårligere) men når man først er i thailand,
ja så glemmer man heldigvis hvem man rejser med...

Vh.
Me&My

Fra : jos

Dato : 26-10-08 21:06

Me&My wrote:
> [...]
> man endag 200kr. 200kr.??? For mig ser det da ud til at det er
> 7.000kr. dyrere, hehe, de er sgu' goe'...
har prøvet dem 3i1 gang - første, sidste og eneste.
kommer ikke i nærheden, selv med en ildrager!
finn

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 21:19

On Sun, 26 Oct 2008 21:05:46 +0100, "jos" <jos@her.dk> wrote:

> har prøvet dem 3i1 gang - første, sidste og eneste.
> kommer ikke i nærheden, selv med en ildrager!
> finn

Hvorfor tage til Tyrkiet, når der er så mange andre muligheder uden
problemer?
Det fatter jeg sq ikke!

Fra : bj

Dato : 26-10-08 21:55

Ja, nu skal de jo ikke til Tyrkiet. De skal til Thailand!

vh
bj

Fra : Ulvir

Dato : 26-10-08 22:04

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, nu skal de jo ikke til Tyrkiet. De skal til Thailand!

Hvis de skal til Tyrkiet tager de sku' Thailandeksperten!

Fra : alexbo

Dato : 26-10-08 22:05

<Hondus> skrev

"jos" wrote:

> Hvorfor tage til Tyrkiet, når der er så mange andre muligheder uden
> problemer?
> Det fatter jeg sq ikke!

Jeg kan heller ikke se noget der antyder at finn vil til Tyrkiet, og da i
hvert fald ikke med Tyrkieteksperten.

mvh
Alex Christensen

Fra : jimmi1311

Dato : 30-10-08 05:58

On 26 Okt., 14:55, "Me&My" <mojito2...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> koster det sørmer 43.000kr og så spare man endag 200kr. 200kr.??? For mig
> ser det da ud til at det er 7.000kr. dyrere, hehe, de er sgu' goe'...

Hvor skal i rejse fra og hvor lang tid skal i være afsted??

Har i overvejet selv at arrangere rejsen?? Måske i kunne flyve fra
hamburg??

MVH
Jimmi

Fra : Me&My

Dato : 30-10-08 16:56

Ja vi har skam undersøgt priserne på kun fly, men de er dyrere end en
pakkerejse i den periode, Og Hamburg, er da en mulighed, men efter 12-15
timer i fly hjem,og så skal køre bil nogle timer også, nej tak...hehe..

Fra : pellemanden

Dato : 30-10-08 12:42

On 30 Okt., 12:58, jimmi1311 <wolf...@gmail.com> wrote:

> Hvor skal i rejse fra og hvor lang tid skal i være afsted??
>
> Har i overvejet selv at arrangere rejsen?? Måske i kunne flyve fra

Vær opmærksom på at der ikke er nogen rejsegaranti på
"hjemmestrikkede" rejser, kun på pakkerejser !!

Jytte