Finde bolig i århus
Fra : Filip

Dato : 31-10-08 09:59

Jeg står ikke i nogen boligforening, men regner med at skulle flytte en gang
til foråret. Skal man være i en boligforening for at have en chance for at
få en lejlighed til 2pers, eller kan man godt finde noget uden at være
medlem i boligforeningen? I så fald, har jeg nogen chance når jeg kun kan nå
at være meldt ind i 4-5 måneder inden jeg skal bruge en bolig?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-10-08 11:39

"Filip" <filipravn@gmail.com> writes:

> [...]
> medlem i boligforeningen? I så fald, har jeg nogen chance når jeg kun kan nå
> at være meldt ind i 4-5 måneder inden jeg skal bruge en bolig?

Det kommer an på hvor du vil bo. :) Der hvor vi boede før var der ca.
25 års ventetid.

Men vil du bo i Gellerup, så står lejligheder ledige.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-10-08 19:29

"Filip" <filipravn@gmail.com> wrote in message
> [...]
> være medlem i boligforeningen? I så fald, har jeg nogen chance når jeg kun
> kan nå at være meldt ind i 4-5 måneder inden jeg skal bruge en bolig?

Skal det være tæt på centrum, eller må det være i oplandet ?

Bjarne K.

Fra : Filip Ravn

Dato : 09-11-08 11:52

> Skal det være tæt på centrum, eller må det være i oplandet ?

Max 5km fra centrum

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-08 00:30

On Oct 31, 9:58 am, "Filip" <filipr...@gmail.com> wrote:
> I så fald, har jeg nogen chance når jeg kun kan nå
> at være meldt ind i 4-5 måneder inden jeg skal bruge en bolig?

Ja det skulle jeg mene, men ring da til fx. ÅrhusBo som er en af de
store.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....