plastik stuk i metermål ?
Fra : jytte jensen

Dato : 28-10-08 14:22

Er der nogle som ved hvor man kan købe det og hvad prisen er, sådan
ca. ?
Har ikke kunnet finde en forhandler af plastik på nettet.

VH
Jytte

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-10-08 16:41

Hej Jytte

jytte jensen (slet X4KTE) wrote:

> Er der nogle som ved hvor man kan købe det og hvad prisen er, sådan
> ca. ?
> Har ikke kunnet finde en forhandler af plastik på nettet.

Røverkøb (malerhandel) har flamingo-stuk i alle afskygninger, så kig
evt. der. De er ikke specielt dyre så vidt jeg husker.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : CC

Dato : 30-10-08 17:46

"jytte jensen (slet X4KTE)" <mismerkur@X4KTEgmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. ?
> Har ikke kunnet finde en forhandler af plastik på nettet.

Prøv at søge på nettet.
Har hørt om en der fik rigtig gips stuk leveret fra italien, til samme penge
som plastik stuk koster i Silvan.

Fra : nasip

Dato : 31-10-08 05:11

On 30 Okt., 17:46, "CC" <C...@mail.dk> wrote:

> Prøv at søge på nettet.
> Har hørt om en der fik rigtig gips stuk leveret fra italien, til samme penge
> som plastik stuk koster i Silvan.

Det lyder interessant. Kan du fortælle mere?

Vh