Hæ hæ hæ... [link]
Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-11-08 10:12

Fra : ShutEye

Dato : 05-11-08 10:41

> Damn...

Man tror det er løgn! lol! :)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-11-08 10:47

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
news:49116a11$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>> Damn...
>
> Man tror det er løgn! lol! :)

Ikke ringe gået af damen - men et par historier fra lufthavnsparkeringen får
mig til at tro at det ikke er løgn:

en kom hjem efter en uges ferie og fandt sin bil med plastic for venstre,
forreste siderude - det var personalet på P-pladsen, der havde sat det på..
De havvde jo fået øje på at ruden manglede. Manden var naturligvis sur over
at der havde været indbrud i bilen - indtil han kom til at ttrykke på
kontakten til ruden.
Så kørte den søreme selv op af døren !

En anden kom hjem efter en 1-dages forretnings-tur. Nu var det en temmelig
dyr bil, så motoren var naturligvis meget stille.
Men han var klar over at han havde haft for travlt om morgenen da han
opdagede at han havde glemt nøglerne i tændingen, at tanken var næsten tom -
og at motoren forresten gik i tomgang

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-08 11:20

> [...]
> opdagede at han havde glemt nøglerne i tændingen, at tanken var næsten
> tom - og at motoren forresten gik i tomgang

Hmm jeg er også kommet tilbage til Billund efter 14 dages ferie, og der sad
nøglerne også i min ulåste bil(der dog var slukket)
Dengang var det meget sjældent jeg tog nøglerne af bilen, så det var ikke
den store overraskelse.

Mvh Ove som har lært at tage nøglerne med sig

Fra : oz3bto

Dato : 05-11-08 13:34

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den store overraskelse.
>
> Mvh Ove som har lært at tage nøglerne med sig

Nu køre jeg taxa i Billund ..

En aften efter sidste fly var alle andre vogne kørt hjem men da jeg havde
nattevagten kunne jeg ligeså goddt blive i lufthavnen hvor kaffemaskinen
står :P

Bemærker en gut der slæber frem og tilbage på en kuffert og bla. er hele P
huset igennem
Efter en lille times tid kommer han over og vil gerne køres til Århus...
Viser sig s åat han ligger i skilsmisse med konen og hun har så været
forbi lufthavnen for at hente bilen menes han har jobbet udenlands

Nå ja .. endte med at vi kørte forbi hendes adresse i Århus og hentede bilen
:P

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-11-08 11:22

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.fyens.dk/article/1111954:Middelfart--Ruderne-der-kom-retur

He he, den var go'

Minder mig om engang, hvor jeg arbejdede på et værksted, der havde vi en
firma-varevogn, som var malet rød på den ene side og sort på den anden,
sådan skilt lige ned midt på. Der kom så en ældre pensionist og kørte lidt
ærinder for os ind i mellem.
En dag havde han været nede i Roskilde midtby og kom stakåndet løbende
tilbage, bilen var blevet stjålet !
Nå det var jo ikke så godt, men vi havde jo en mistanke om, hvad der var
sket, så jeg tog ham med i min bil og kørte ned på den parkeringsplads (på
Hestetorvet) hvor han havde parkeret og der holdt biln sørme
Han havde så ikke lige lagt mærke til, at bilen havde to farver, selvom han
havde kørt i den utallige gange. Så da han parkerede den var den rød og da
han kom tilbage (fra den anden side) var den sort
Det morede vi os meget over

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport