Jeg har set en iPhone i TV
Fra : Steen BJ

Dato : 05-11-08 21:55

Seneste afsnit af serien Bones, viste en af hovedpersonerne en video på
sin iPhone.
Første gang jeg har set en iPhone i et TV-program

Bare en lille forbrugeroplysning...

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-08 22:07

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Seneste afsnit af serien Bones, viste en af hovedpersonerne en video på
> sin iPhone.
> Første gang jeg har set en iPhone i et TV-program
>
> Bare en lille forbrugeroplysning...

Ikke første gang .. den nu hedengangne serie "Moonlight" have et par
iPhones i "hovedrollerne"

/thomas

Fra : Steen BJ

Dato : 06-11-08 08:23

> Ikke første gang .. den nu hedengangne serie "Moonlight" have et par
> iPhones i "hovedrollerne"
>
> /thomas

Moonlight kender jeg slet ikke, men det var nu sjovt at se en iPhone i
en amerikansk serie
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-08 10:01

> Moonlight kender jeg slet ikke, men det var nu sjovt at se en iPhone i
> en amerikansk serie

Tror heller ikke den nåede til danmark i det "almindelige" fjernsyn ..

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 07-11-08 10:18

> Moonlight kender jeg slet ikke, men det var nu sjovt at se en iPhone i
> en amerikansk serie

Ja, hidtil har vi jo kun set en bunke Mac+'er i amerikanske lægeserier
- hvilket blot har vist at de er fra 80erne .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen BJ

Dato : 07-11-08 15:14

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, hidtil har vi jo kun set en bunke Mac+'er i amerikanske lægeserier
> - hvilket blot har vist at de er fra 80erne .

Mon ikke der snart er plads til en Air i en amerikansk tv-serie?
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Per Rønne

Dato : 07-11-08 17:25

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Mon ikke der snart er plads til en Air i en amerikansk tv-serie?

Som vi så kan se på dansk tv omkring 2030 ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ole V Jensen

Dato : 07-11-08 21:15

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, hidtil har vi jo kun set en bunke Mac+'er i amerikanske lægeserier
> - hvilket blot har vist at de er fra 80erne .

I forbrugerprogrammet, Klamphuggerne, på TV2 i går brugte programværten
Michèle Bellaiche en iPhone.

mvh
Ole-J

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-11-08 21:48

Ole V Jensen <not@available.dk> wrote:

> I forbrugerprogrammet, Klamphuggerne, på TV2 i går brugte programværten
> Michèle Bellaiche en iPhone.

Til hvad?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels poulsen

Dato : 08-11-08 11:32

Henrik Münster skrev:

> Til hvad?

Til og taie i narturligvis

Niels Poulsen

niels-poulsen@poulsen.mail.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-11-08 12:02

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> Til og taie i narturligvis

nu vi er ved kendte og mac, så ser det ud til at Obama også er Mac og
iPhone bruger ... så det kan da ikke gå helt galt ;)

/thomas

Fra : Steen BJ

Dato : 08-11-08 12:13

> nu vi er ved kendte og mac, så ser det ud til at Obama også er Mac og
> iPhone bruger ... så det kan da ikke gå helt galt ;)
>
> /thomas

Og lidt tidsfordriv - saml æbler (Apple....get it) op
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g2/applegame.htm
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-08 13:11

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> Til og taie i narturligvis

Kan man det? Jeg bruger min som kalender, e-mail, internetforbindelse og
med alle mulige sjove spil og programmer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ole V Jensen

Dato : 08-11-08 23:17

> Til hvad?

Til at ringe med

mvh
Ole-J

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-11-08 10:44

> Til at ringe med

Da jeg var barn og skulle købe en ringeklokke til min cykel, så havde
min cykelhandler nogle til 5,- og nogle til 10,- kr. Når man så spurgte,
hvad forskellen var på de dyre og de billige ringeklokker, så syntes
han, det var så sjovt at sige, at de billige ringeklokker var nogle
ringe klokker. Jeg håber ikke, iPhone er en ringe gadget.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 09-11-08 12:25

> [...]
> han, det var så sjovt at sige, at de billige ringeklokker var nogle
> ringe klokker. Jeg håber ikke, iPhone er en ringe gadget.

Dén cykelsmed ville jeg have syntes om

M.