Tabte regnumre
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 05-11-08 21:52

Jeg har købt både Windows og Macudgaver af QuickTime Pro, samt købt mpeg2
plug-in til Mac-udgaven.
Nu har jeg imidlertid for en gangsskyld lavet clean install af OSX på 2
maskiner og derved har jeg i kampens hede mistet mine 2 regnumre og min
mpeg2 plug-in.
Hvor henvender jeg mig på nettet(nej jeg gider ikke tage til Holland eller
stå på hovedet) men der må være et sted på nettet jeg kan henvende mig??
Hvem ved noget?
--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

Fra : Ole V Jensen

Dato : 05-11-08 22:01

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Hvor henvender jeg mig på nettet(nej jeg gider ikke tage til Holland eller
> stå på hovedet) men der må være et sted på nettet jeg kan henvende mig??
> Hvem ved noget?

Jeg mener at kunne huske, at man på Apples hjemmeside, kan se sine
tidligere køb, herunder registreringsnumre, under dine kontooplysninger.

Jeg har ikke mulighed for selv at teste det lige nu.

mvh
Ole-J

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 05-11-08 22:28

Jens "Lyrik" Bech skrev:

> [...]
> Hvor henvender jeg mig på nettet(nej jeg gider ikke tage til Holland
> eller stå på hovedet) men der må være et sted på nettet jeg kan henvende

Du har vel købt det på Apple Store. Jeg mener at givet login eller
kreditkortnummer kan man få adgang til købte ting. Herunder
registreringsnumre.

/Thorbjørn

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 06-11-08 01:42

Den 05.11.2008 kl. 22:28 skrev Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com>:

> Du har vel købt det på Apple Store. Jeg mener at givet login eller
> kreditkortnummer kan man få adgang til købte ting. Herunder
> registreringsnumre.
>
> /Thorbjørn
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tak skal du have Thorbjørn. Det virkede efter et par forsøg fra min side.
Det skal Apple have ros for!
Det ene køb var fra 1.1.2007-og den var der endnu. Det er en velordnet
måde at behandle kunderne til softwaredownload på!

--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 06-11-08 08:00

Jens "Lyrik" Bech skrev:

> Tak skal du have Thorbjørn. Det virkede efter et par forsøg fra min

Velbekomme. Dejligt det lykkedes.

> side. Det skal Apple have ros for!
> Det ene køb var fra 1.1.2007-og den var der endnu. Det er en velordnet
> måde at behandle kunderne til softwaredownload på!

Hæhæ. Jeg kan iøvrigt anbefale at bruge en konfiguration der tillader
at din post bliver liggende hos udbyderen. Om det er webmail eller IMAP
eller noget helt tredie, vil jeg overlade til dig selv at vurdere hvad
der passer dig bedst, men det er alt andet lige rarest at ens post
ligger separat fra en eller andet vilkårlig installation. SOm kan
nulstilles. Flere gange. Og disken ryge (har jeg været ude for
engang). Og alt det andet (og her er Time Machine en tak fiksere end
Windows XP standardopsætningen).

God arbejdslyst :)

/Thorbjørn