Kørekort kat. D - leje af bus
Fra : Brian Odsgaard

Dato : 04-11-08 21:25

Hej alle

Vi er en gruppe mennesker, der planlægger en tur til Tyskland. I den
forbindelse har vi snakket om at leje en bus og køre samlet derned.

Jeg er i besiddelse af kørekort kat. C & D - ikke erhverv ...

Udover køre- og hviletidsbestemmelserne, er der så andre regler jeg skal
være opmærksom på før jeg arrangerer turen.

Med venlig hilsen
Brian Odsgaard

Fra : alexbo

Dato : 04-11-08 22:14

"Brian Odsgaard" <mail@oddball.remove.dk> skrev i

> [...]
> Udover køre- og hviletidsbestemmelserne, er der så andre regler jeg skal
> være opmærksom på før jeg arrangerer turen.

Du skal bruge et rødt bevis, hvad det præcist er ved jeg ikke, det erstatter
åbenbart hvidt og blåt.
http://www.trm.dk/sw196326.asp

mvh
Alex Christensen

Fra : Brian Odsgaard

Dato : 05-11-08 00:44

> "Brian Odsgaard" <mail@oddball.remove.dk> skrev i

> Du skal bruge et rødt bevis, hvad det præcist er ved jeg ikke, det
> erstatter åbenbart hvidt og blåt.
> http://www.trm.dk/sw196326.asp

Det var en streg i regningen ....

Tak for svaret