Sterling og konkursloven
Fra : DKVIKING007

Dato : 01-11-08 08:57

Det er ofte i dagspressen blevet nævnt at dersom Sterling billetter er
købt kontant eller med Dankort, så er pengene tabt. Det forstår jeg
ikke. Er kunder som har forudbetalt ikke kreditorer i et konkursbo,
ligestillede med leverandører f.eks ?

Et andet relateret spørgsmål er at Sterling jo også har opkrævet
lufthanvsskatter for alle de forudbetalte billetter. Vil kunderne nu
ikke retsmæssigt kunne søge disse refunderet af staten? At staten
muligvis ikke har fået de skattepenge indbetalt ag Sterling må da være
en sag mellem Sterling og staten.

Med venlig hilsen
Carsten Ringsing

Fra : alexbo

Dato : 01-11-08 17:08

"DKVIKING007" skrev

> [...]
>købt kontant eller med Dankort, så er pengene tabt. Det forstår jeg
>ikke. Er kunder som har forudbetalt ikke kreditorer i et konkursbo,

Jo men de er bagefter SKAT og andre priviligerede kreditorer.
Långivere, ansatte, kreditorer der har pant i et eller andet.

> [...]
>ikke retsmæssigt kunne søge disse refunderet af staten? At staten
>muligvis ikke har fået de skattepenge indbetalt ag Sterling må da være

Sterlig skal ikke betale lufthavnsskat af rejsende der ikke er fløjet, så
Sterling skal selvfølgelig betale dette beløb tilbage, men det kan de jo
ikke.

Hvis nu Sterling ikke har betalt lufthavnsskat af de passagerer der rejste
lige før konkursen, kunne man forestille sig at disse passagerer rent
faktisk skyldte denne skat, men jeg vil nu tro at reglerne er skruet sådan
sammen at det er Sterling der skylder skatten og ikke passagererne.

mvh
Alex Christensen

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-11-08 17:33

DKVIKING007 <carsten.ringsing@gmail.com> wrote in news:c7c2cf73-a4a2-4b1b-
8f90-01f767a09d6b@b38g2000prf.googlegroups.com:

> [...]
> ikke retsmæssigt kunne søge disse refunderet af staten? At staten
> muligvis ikke har fået de skattepenge indbetalt ag Sterling må da være

Lufthavnsafgiften er vist bare et gebyr, som sterling skulle betale til
lufthavnen, som er et privat firma. Sterling har så valgt at opkræve det
særskilt, men det ændrer ikke ved det forhold at det bare er en del af den
samlede flyrejsepris.

mvh poul christensen

Fra : Bo

Dato : 04-11-08 01:57

On 1 Nov., 16:57, DKVIKING007 <carsten.rings...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ikke retsmæssigt kunne søge disse refunderet af staten? At staten
> muligvis ikke har fået de skattepenge indbetalt ag Sterling må da være

En anden mulighed er http://krav-i-sterling.dk/default.asp du skal
betale 125 kr for at en "mand" vil sende samlet ind til konkursboet !
smart fundet på vh Bo

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 21:59

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 21:59

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 21:59

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 21:59

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 21:59

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in news:6nbneaFkm413U1
@mid.individual.net:

> Du er da ikke en af de hurtigste knallerter på havnen - hva' ?

men det er du ???

/Johnny

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 22:21

Fra : N/A

Dato : 04-11-08 22:21

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 22:21

"Jens Erik Lortebruun" <hejwin@post.tele.dk> wrote in news:geqae5$et9$1
@aioe.org:

> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ved du også at du snart skal dø ???

som vi siger i las vegas !!!

/johnny

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 21:29

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jens Erik Lortebruun" <hejwin@post.tele.dk> wrote in news:geqae5$et9$1
> @aioe.org:

> som vi siger i las vegas !!!
>
> /johnny

Nu har jeg lært, at begynde en sætning med et stort bogstav, copycat....

Johnny - som IKKE bruger aioe.org

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 21:26

> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in news:6nbneaFkm413U1
> @mid.individual.net:

> men det er du ???
>
> /Johnny

Det er sku sølle at være vidne til... Når taberflokken er gået HELT kold,
begynder de at skrive under falsk navn. Tsk, tsk

/Johnny - MED ip

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 22:33

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> wrote in

> [...]
>
> Det er sku sølle at være vidne til... Når taberflokken er gået HELT
> kold, begynder de at skrive under falsk navn. Tsk, tsk

alle uden ip skal skydes !!! eller slikke min røv !!! eller hjælpe mig med
at slikke røv på Ejvind Kruse !!! eller skrive indlæg under mange navne så
jeg ikke er den eneste der er mærklig i hodet !!!

/Johnny - MED ip

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-11-08 21:38

From: Johnny Andersen <netsat_99@gmail.com>
Newsgroups: dk.snak.mudderkastning,dk.snak.seksualitet,dk.forbruger
Subject: Re: Sterling og konkursloven
Date: Tue, 4 Nov 2008 21:32:47 +0100 (CET)
dk.snak.seksualitet:130438 dk.forbruger:223784

Med ip? Tsk, tsk

/Johnny

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-08 13:29

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> at slikke røv på Ejvind Kruse !!! eller skrive indlæg under mange navne så
> jeg ikke er den eneste der er mærklig i hodet !!!

Du er jo for nem Bøø.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-08 13:17

Luksusescortskønheden StøvletKatrine brændte den unge kronprins varm på og
stærke hoffolk fik ham til at græde og landsforvise hende
Kan du sætte dette hans værste skitzofrenitræk i forbindelse med nogen
erfaringer eller viden om SM?
Det var engang en sygdom,som homosexualitet og pædofili.
Men snart er end ikke AHDH eller selvmordstruende maniodepressiviet en
sygdom.
Hvordan vil du definere sindsyge og kan en konge der klarer jobbet og
facaden kaldes syg?
Han fik et barn med sin kone, som han var biofar til og hvis Reagan eller
Obama tævede tyendet ville det anses for undskyldeligt. Dem som Chr7 ville
man let kunne få til at skrive under på at det var sjov og ballade. Hvorfor
kalde den sære og lidt ynkelige konge for skitzofren?
Han søgte ikke hjælp og udviste stor ulykke - han var ikke mere psykotisk
end andre forkælede børn

Kongelig SM

Chr7. var ikke sindssyg.Kongestorhedsvanviddet var moderat.
Enevoldskongemagt lagde op til megalomani og faderen Fr5 var vor mest
alkoholisede konge og overlod til adelsmand Ditlev Reventlov og en svejtsisk
huslærer at gøre sin spinkle, artige søn presentabel for udenlandets hoffer.
Ved sin konfirmation imponerede Chr7 alle med sin bibelviden og hele livet
var han perfekt til menuet-dans og fængtning og når hoffet rejste til
udlandet var alle parisere, londonere, tyskere osv fulde af lovord om den
danske monarks perfekte og intelligente opræden, fysisk og psykisk.
Men grev Ditlev Reventlov havde tævet disciplin ind i den unge kronprins i
hele barndommen , og ydmyget ham på forvirrende vis, så han havde særheder -
hvoraf måske den vigtigste var kongemegalomani, som også britiske Georg3 og
svenske Karl14 havde og som andre konger nok kun skjuler med skuespil,
nemlig at man har sikker viden om at man kan stjæle, volde og lyve frit og
ustraffet og får man en fjende kan man destruere denne totalt.
Der var ingen kontinuitet i de mange opdrageres skrivebordsteoretiske
indsats mht træning og dressur, indlæring og holdningsdannelse.
Som sin britiske kollega, tævede den unge konge udvalgte oplagte, lav-rang
syndebukke en anelse nu og da, tjenestefolk, vægtere og værtshusholdere, der
alle forstod at holde gode miner til slet spil, bide smerterne i sig og som
forstod, at der ikke var rigtig fare.
Sådant kan ikke kaldes sindsyge. når man er direkte opdraget og dresseret
til adfærden og den ikke kommmer frem i det offentlige og ikke skaber
problemer for kongeembede.
Chr7 fik en søn, der blev kong Fr6 og som i det skjulte tyranniserede sin
far og latterliggjorde ham hjerteløst.
Hans britiske kone fik barn med Struensee og vedr alle sådanne ynkeligheder
pakkedes kongen ind i vat, så det blev betydningsløst, og kongen var konge
af navn, segl og underskrift om end efterfølger, enkedronning og rådgivere
altid havde stor reel magt
Nutidige præsidenter har ofte så lidt magt som Chr7, men det skjules bedre
" Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent hovedrollen" Goethe

Talrige japanske ægtemænd med gode stillinger er i hjemmet underdog og
hundses med af kone og børn.
Jeg føler mig i slægt med Chr6 ved ikke at have haft en mor, der lærte mig
at føle mig lav-rang, underkuet, mindreværdig.
Normalitet er den eneste modsætning til sindsyge og det er lidet
interessant, at Chr7 i min barndom fik diagnosen ungdomssløvsind, siden
skitzofren psykotisk og nu DAMP
eller ADHD og Tourettes Syndrom (som Mozarts mange bandeord men her en bedre
poleret facade.).. Sindsyge siges ikke at have humoristisk sans men Chr7
kunne til sin død i 1808 se det lattelige i hoffet og udstille dem med
velrettet sarkasme.
Ledende adels og hoffolk intrigerede og overtalte og gjorde kongen sær -
cirka som alle er sære. Læs ny biografi U Langen "Den afmægtige". Gyldendal.
En SM luksusprostitueretg "StøvletKarine" var hans elskerinde og grædende
lod han sig overtale til at landsforvise hende. Der står en kvinde bag
enhver mand - her måske flere, eller flere mænd som kontrolleres af
hof-matriarkatet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-08 22:38

Johnny Andersen wrote:
> [...]
>
> Det er sku sølle at være vidne til... Når taberflokken er gået HELT
> kold, begynder de at skrive under falsk navn. Tsk, tsk

De vil vel ikke risikere at miste medlemskabet af TaberFloGGen?

/F