Klage over bagtalelse, hvor ?
Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-08 03:01

Klage over bagtalelse, hvor ?

Jeg får ugentlig tre kvarters hjemmehjælp og den flinke pige der hjælper med
tøjvask osv er utilfreds med mit køkken. Så en dag fik jeg ikke hjælp, men
hun havde en boligrådgiver med og planlagde en gennemgribende oprydning i
mit velfungerende køkken, hvilket jeg frygter vil betyde , at jeg ikke kan
finde ting bagefter. Jeg er dog med på det, hvis jeg får tid til planlægning
og detailoprydning først.

Men hun er irriteret på mig og har ringet til visitator, der har ringet og
formanet mig, at jeg skal have bukser på, når hun kommer.

Det sker en sjælden gang, når hun ikke kommer på den aftalte tid, at jeg kun
har en lang skjorte på, og selvom hun intet blufærdighedskrænkende ser,
sørger jeg for at finde, hvor jeg har smidt mine shorts, og få dem på ret
hurtigt.

Hun er i parforhold og ved. at jeg ikke har uterlige bagtanker, og hun burde
have meddelt det *til* mig og ikke til andre, hvis det virkelig er blevet et
problem for hende

Hvor klages over sådan "bagvaskelse" (bagtalelse) - at den ansatte går bag
min ryg?

Jeg tåler det sagtens, men andre der ikke evner at formulere en klage, kan
nok være meget generet af sådan behandler-arrogance. De er ikke brud på
tavshedspligt, for det er tilladt ansatte. der hver især har tavshedspligt
at diskutere fælles klienter. Men når diskussionen rummer kritik der lyder
af kriminel alvorlighed, så bør emnet være rejst for den involverede, =mig,
før det viderebringes for og diskuteres med andre. Jeg og ligesindede har
ikke position til at påberåbe sig "rette kommandoveje" , men alligevel ? Bør
sådant ikke stoppes i starten via henvendelse til fx socialborgmesteren
eller sundhedsborgmesteren, eller ?

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N, 35861000

Fra : mr

Dato : 24-10-08 21:58

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> socialborgmesteren eller sundhedsborgmesteren, eller ?
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N, 35861000

pivskid Bo.
Har du flere gange pralet af din dygtige impoeterede kon? Kan hun ikke gøre
rent?
Du har intet besvær med at vandre rundt på fortovene i bar mave sommer og
vinter, var det så for meget at bruge 3 kvarter på at rydde op?

Fra : Knut

Dato : 24-10-08 22:22

Hvordan kan man bagtale een som er helt bagefter?

Knut

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-08 08:58

> Hvordan kan man bagtale een som er helt bagefter?

Hvis man er utilfreds med noget bør man sige det til den der er skyld i
utilfredsheden

Hæderlige mennesker taler ikke bag folks ryg

Bagtalelse og bagvaskelse er undertiden strafbart (dog næppe her, men det
viser at disse offentlig ansatte er egoister uden interesse for behov hos
den der skal hjælpes

Fra : mr

Dato : 01-11-08 14:11

> [...]
> viser at disse offentlig ansatte er egoister uden interesse for behov hos

klynk! Det er en helt useelig sag, som du prøver at gøre dig til martyr
over. Herregud har du så lidt indhold i tilværelsen?
Er importkonen stukket af Bo?

Fra : mr

Dato : 25-10-08 09:48

> [...]
> socialborgmesteren eller sundhedsborgmesteren, eller ?
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N, 35861000

I øverigt ved du sikkert at klager over hjemmehjælp sendes til "Klagerådet
for hjemmehjælp". Men hvis du bare gjorde det kunne du ikke bruge gruppen
her til din selvmedlidenhed naturtligvis.